Spring naar bijdragen

Software updaten


R-W
 Share

Recommended Posts

Als iest goed werkt , waarom zal je het dan willen veranderen ?

dat is de vraag. Omdat iets (nog) goed werkt wil niet zeggen dat dat niet beter zou kunnen werken of preventief aan te passen zou zijn natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat is de vraag. Omdat iets (nog) goed werkt wil niet zeggen dat dat niet beter zou kunnen werken of preventief aan te passen zou zijn natuurlijk.

Waarom vraag je het dan ? Je hebt je eigen antwoord blijbaar al klaar.

alles aan een Jeep wat werkt afblijven:yes:

:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook niet zo'n voorstanden van updaten om het updaten.

De dealer wist mij echter te vertellen, dat warneer zij een uitlezing doen er automatisch ook gelijk de nieuwste software op de computer gespoeld wordt. Weet niet of dat ook echt zo is, en bij alle dealers maar had toen geen reden om eraan te twijfelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom vraag je het dan ? Je hebt je eigen antwoord blijbaar al klaar.

niet dus, anders zou ik het inderdaad niet vragen. De software die er nu inzit stamt misschien nog wel uit 2000 en dan zou het toch kunnen dat het verstandig is (nieuwe inzichten enzo) om eens een update uit te voeren. Werk jij ook nog met windows 3.1 omdat dat nog werkt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@dezperado,

haha, daar heb jij dan weer gelijk in ;)

Als de algemene mening is dat je er niets aan hoeft te laten doen zolang het gewoon goed werkt dan ben ik daar natuurlijk alleen maar blij mee, dan hoef ik er ook niet achteraan. Het had toch ook zo kunnen zijn dat het gewenst was om wat voor een reden dan ook om de software zo actueel mogelijk te hebben? Zeker omdat ik de auto nog niet zo lang heb en dus niet weet wat er daarvoor qua software mee gedaan is. Is wel altijd bij de dealer in onderhoud geweest dus je zou kunnen verwachten dat die de boel wel actueel zou houden indien nodig maar ja, je hebt dealers en dealers...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...