pedro.rr Geplaatst July 6, 2009 Rapporteren Share Geplaatst July 6, 2009 Ik heb vorige week mijn uitlaatspruitsturk moeten vervangen omdat deze gescheurd was..1 pijp bijna rond om..nu houd echter mijn ZJ 4.0 bj97 in als ik rijd (een beetje haperen)..zou het kunnen zijn dat mijn kat vestopt is?..of heeft iemand het zelfde gehad en een andere oorzaak gevonden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JOHN GRAND Geplaatst July 6, 2009 Rapporteren Share Geplaatst July 6, 2009 Niet iets geraakt met reparatie ofzo??? Vaccum slangetje of at electro mss?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kameel Geplaatst July 6, 2009 Rapporteren Share Geplaatst July 6, 2009 Luchtfilter nog schoon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mrobers Geplaatst July 6, 2009 Rapporteren Share Geplaatst July 6, 2009 Ik weet niet uit mijn hoofd waar de lambdasonde zit bij een 4.0, maar heb je die weer aangesloten en/of gecontroleerd? Heb je de computer al uitgelezen? Inhouden kan komen door de lambda-sonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pedro.rr Geplaatst July 6, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 6, 2009 Alle slangen zijn heel en elektra is ook goed..is het eerste wat ik heb gecontroleerd. Het luchtfilter (was echt zwart) heb ik tegelijk met het Spruitstuk vervangen met de verdelerkap en rotor. Ik heb de ZJ vandaag voor de keuring gehad en de waardes van de zonde en co waren prima. Ik heb het idee dat de kat verzadigd is.. en de ZJ goed liep omdat het spruitstuk lek was en de druk weg kon..nu is er geen lek meer en alle druk kan nu niet meer weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rdh01 Geplaatst July 7, 2009 Rapporteren Share Geplaatst July 7, 2009 Alle slangen zijn heel en elektra is ook goed..is het eerste wat ik heb gecontroleerd.Het luchtfilter (was echt zwart) heb ik tegelijk met het Spruitstuk vervangen met de verdelerkap en rotor. Ik heb de ZJ vandaag voor de keuring gehad en de waardes van de zonde en co waren prima. Ik heb het idee dat de kat verzadigd is.. en de ZJ goed liep omdat het spruitstuk lek was en de druk weg kon..nu is er geen lek meer en alle druk kan nu niet meer weg. Aan de kat kan het volgens mij niet liggen, ze hebben met de keuring een 4gas meting gedaan. ik denk eerder dat je iets met de verdelerkap rotor of bougie kabels heb gedaan en dan vooral het laatste de bougie kabels, controleer die maar eens goed. gr, Richard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JOHN GRAND Geplaatst July 7, 2009 Rapporteren Share Geplaatst July 7, 2009 Is ie op LPG of benz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pedro.rr Geplaatst July 7, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 7, 2009 Lpg maar hij heeft het ook op benzine. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JOHN GRAND Geplaatst July 8, 2009 Rapporteren Share Geplaatst July 8, 2009 verdeelkap en rotor al vervangen zie ik, een bougiekabel zou ook wel eens een symtoom als dit kunnen geven ?? Zeker op LPG .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.