Spring naar bijdragen

Jeep Cherokee LE 4.0i 1991 : TEAB


water-escape
 Share

Recommended Posts

Beste forummers,

Het is zover. Er is besloten om de jeep van mijn moeder weg te gaan doen.

de rede hiervan is dat hij nog weinig gebruikt wordt, en de kosten hoog worden. We willen de aankomende apk eigenlijk niet meer doen.

Zoals jullie op het forum lezen valt hij soms uit bij stationair lopen. Jullie weten waarschijnlijk beter dan ons wat dat kan zijn.

Verder vertoont de jeep geen kuren. Hij heeft de nodige krasjes, en de cruise control werkt al jaren niet meer. Verder heb ik zelf 2 jaar geleden nieuwe bladvering eronder gelegd. De Jeep heeft al zijn beurten bij de dealer gehad. Er staan nu ongeveer 202.574 km's op.

Hij heeft hier een keer eerder te koop gestaan, maar toen heb ik mijn ouders nog overgehaald om hem nog te houden. Nu echter niet meer helaas.

Ze willen hem snel weg hebben. Mijn vader sprak over de wielen eraf halen en deze te verkopen. maar ik heb liever dat hij naar een liefhebber gaat of iemand die wel tijd en energie heeft om deze auto te onderhouden of te gebruiken.

we praten hier om een :

Kenteken button_info.gif KentekenImage.ashx?A=TVFNSTg2Voertuigsoort button_info.gif personenautoMerk button_info.gif JEEPHandelsbenaming button_info.gif CHEROKEE U9Brandstof button_info.gif BenzineVervaldatum APK button_info.gif 30-07-2009Datum aanvang tenaamstelling button_info.gif 08-06-1995WAM verzekerd geregistreerd button_info_upsidedown.gif Ja

Jeep Cherokee LE 4.0i uit 1991.

Wij zijn tweede eigenaar sinds 1995.

Type: Jeep Cherokee LE

Motor: 4.0i L6

Transmissie: 4v, auto

Vermogen: 185pk

Bouwjaar: 1991 LE

km: 202.000

Voor foto's zie http://www.carpromotion.nl/pictures/jeep/jeepfotos.php

voor meer info en snelheid bel 0643546729.

Doe een net bod en hij is (helaas) snel beschikbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...