Spring naar bijdragen

stuurstang bij bodylift


Recommended Posts

Ik heb onlangs zelf een bodylift gemaakt 6cm maar nu zit het stuur tegen de stuurkolom getrokken ik dacht dat je aan het stuur niets hoeft te doen omdat er een schuifstuk in de stuurinrichting zit het schuifstuk is trouwens niet van zn plaats gekomen, kan dit vastzitten.

Alle info is welkom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Ludo,

Ik weet niet wat jij met het schuifstuk bedoeld, maar die platte stangen die in elkaar schuiven die zitten wel " vast" Die schuift alleen bij een ongeluk in elkaar.

Het schuif gedeelte zit in de aluminium "kelk" die aan de stuurhuis.

Dit zijn twee vierkante blokjes die in een gleuf glijden, hiervoor zit een platic fop.

Als deze kapot is kan het zijn dat er zand of rotzooi tussen zit en dus niet meer schuift.

Als het goed is zitten er ook sleufgaten in de stuurkolom aan de binnenzijde zodat je de gehele stuurkolom waarschijnlijk ook iets naar beneden kunt schuiven.

Groeten Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

hoi ludo, bij de beschrijving van de 2"bodylift die ik heb geinstalleerd hebben ze het wel degelijk over de stuurstang onder de motorkap, deze moet los gemaakt worden (na markeren van de juiste stand), vervolgens uit elkaar getrokken worden (niet te ver) en dan de clip van t kleine veertje verwijderen, die van de grotere veer moet blijven zitten staat erin.

Ik heb zelf niets aan de stuurstang gedaan vondt t ff teveel werk dry.gif voor de tijd die ik had en probeer eerst eens hoe het zo rijdt.

groetjes kenneth.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...