Spring naar bijdragen

Oliedruk Sensor afgebroken


Recommended Posts

Ja heb ik weer, zat te rommelen bij de start motor breek ik de olie druk sensor af!! de kunststoffen behuizing zeg maar. ik moet zo rijden en het membraam staat nu bloot. enig probleem om er zo mee te rijden? mij lijkt van niet maar ik vraag het toch maar even.

straks bestel ik een nieuwe bij B&S

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik kan zeggen dat de onderkant na een KM 3 a 5 helemaal geolied is dus daar hoef ik de aankomende jaar niet naar te kijken.

dus als de kunststoffen behuizing is afgebroken kan je niet rijden!!! schijnbaar houd die toch het membraan tegen met en veer druk zodat hij niet open spat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook gesleept op terug reis?? Dus niet gesleept naar een reparateur? :yes:

Het gebeurde 1/3 op de heen reis en me maat had dezelfde bestemming als mij ... school.... Kuch* en toen weer terug naar huis gesleept. was eerst de bedoeling om hem te laten staan maar ik heb hem liever voor de deur staan.

deze ochtend voordat ik de gok waagde had ik een nieuwe oliedruksensor besteld bij B&S dus morgen zit hij er weer in er werkt alles naar behoren!:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...