Spring naar bijdragen

Antenne: waar zit dat ding ?


 Share

Recommended Posts

Hoi, ik heb een GC uit 2000. Sinds een paar dagen heb ik bijna tot geen ontvangst meer op mijn (originele Jeep) radio. Voor de hand ligt natuurlijk dat er iets mis is met de antenne...maarrrrr.... Er zit helemaal geen antenne op mijn auto (nooit gezien ook). Zit dit soms ergens ingebouwd ? Als ik de radio los schroef, zie ik wel een antenne draad die naar rechts verdwijnt (boven dashboard kastje) en verder kan ik niets zien....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Héél héél vreemd !!! De achterruit verwarming staat standaard uit, als je 'm aan doet gaat ie na 10 min automatisch uit. Maar afijn, vanmorgen de achteruit verwarming aangezet en ging vervolgens zenders zoeken op de radio, en wat denk je....een bomvolle FM band vol met zenders :bye1: (meteen geprogrameerd natuurlijk)

Deze vreugde was echter van korte duur, want na na 5min alweer zat te zijn van 538 op de vroege morgen, kon ik geen andere zender meer vinden. Ook onder de memorytoetsen (die ik geprogrameerd had niet) zelfs 538 was verdwenen !!!!

Ik zal het in de gaten houden en kijken of er ergens een struktuur in zit radio VS achterruit verwarming......

Maar het blijft wel héél vreemd !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...