Spring naar bijdragen

assen 4.10


Scaan
 Share

Recommended Posts

Hoi,kheb ze gevonden:yes:(4.10 assen)bij Hans Bastings,gister ''ff'' opgehaald,gistermiddag zooi losgehaald en eea met kruipolie ''behandeld'',vanmorgen achteras omgewisseld paste naadloos,moest alleen yoke ff omruilen want die pastte egnie op me aandrijfas:no:(te groot!)

Morgen(dagje vrij ivm crisssis:B)gaan we vooras wisselen,daar heb ik vraagje over:ik zag dat mijn vacuümschakelaar(:blush:??)op mijn ouwe as anders is dan degene die op nieuwe as zit,ik heb al gelezen dat dit gewoon om te wisselen is,mot ik nog ergens op letten met demonteren of is het echt kwestie van losschroeven,overzetten en weer vastmaken?gr Scaan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,operatie geslaagd,vooras zit er ook weer onder,was ff gemartel(was 1e X!!:yes:).half 10 vanmorgen begonnen,ouwe eronder vandaan,vacuum schakelaar omgewisseld,was idd makkie,nwe eronder alles weer vastgemaakt,het was inmiddels 12u geworden,ff broodje+koffie en dan remmenklauwen er op,wielen vast en proefrit......niet dus:no:,remklauwen pasten niet,boutgaten waren anders,zaten 2 uh,"oren" op nw steringknuckle,die NIET op me ouwe zaten,probleem dus,tja was nieuwer model as??bellen voor ander klauwen;niet te vinden(in de buurt),Erwin gebeld,en die zag geen probleem,(:blush:ik wel)ff steekas eruit en complete st.knuckle omwisselen,ff uitleg gehad,begonnen en was idd makkie,zooi weer in elkaar,passen me remschijven niet meer over end van steekas!!:wacko:,me maat wou draaibank al starten,om die ene CM ff af te draaien,eerst maar ff ouwe steekas passen,die pastte gelukkig,dus problem opgelost,remmen en wielen erop,proefrit......PERFECT!,morgen nieuwe olie erin,nw handremkabel,en dan op naar volgende operatie(andere in/uitlaat)mazl Rob:bye1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...