joanselten Geplaatst January 26, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 26, 2009 (bewerkt) Hallo allen, Ik heb een WJ 4.0 en sinds september gas laten inbouwen in Eindhoven bij Wallinga. Ik denk nog steeds was ik maar naar Duiven gegaan. na ophalen auto na inbouw, auto schakelde fout en liep verrot, helaas het was net op het randje van de klok, dus niemand meer aanwezig. Volgende dag terug ging niet want dat was zaterdags, dus zelf maar eens kijken, mmm kabel kapot van de automatische tranmissie naar des throttle / gas regelaar, dat was nog niet. Even beetje vastgebonden en het reed al beter, 's maandag terug hebben zij het netjes gemaakt en de auto schakelt weer netjes. Maar nog steeds LPG problemen met mijn Prins VSI, bij optrekken rond de 1800 toeren even een dipje en de auto trekt weer door, ook bij het rijden tussen de 80 en 100 steeds problemen ofwel rond die 1800 toeren. ik rijd 100 laat het gas even los geef weer gas en hoor en voel een BONK, gas valt lomp terug naar zn 1500 toeren. En flink doortrekken is er ook niet bij ofja kan wel maar den wel op benzine want dat doet hij dan zelf, kan de kickdown niet gebruiken wat hij schakelt vrolijk naar benzine en gelukkig wel weer automatisch terug op LPG. Oja en harder als 150 a 160 ook dan weer op benzine, lijkt wel of ie te weinig gas krijgt ofzo, maar dat zouden zij toch meteen moeten opmerken dan. Op benzine geen enkele klacht. Auto is nu 7 keer terug geweest, en maar afstellen en laatste keer wat slangetjes korter gemaakt. nog steeds is het Klote, maar voor de 8e keer terug ? if iemand hier die er wel verstand van heeft ? 2700 euro armer maar nog weinig plezier ervan. January 26, 2009 bewerkt door joanselten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst January 27, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 27, 2009 Eerste verdachte: electromagnetische klep net nà de verdamper... Zit veel brol tussen, vooral in die Italiaanse kleppen... blijven soms hangen... hebben ze die gecontroleerd ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joanselten Geplaatst January 27, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 27, 2009 Eerste verdachte: electromagnetische klep net nà de verdamper...Zit veel brol tussen, vooral in die Italiaanse kleppen... blijven soms hangen... hebben ze die gecontroleerd ? de eerste 6 keer hebben ze alleen maar de laptop eraangehad, en de laatste keer heeft de auto daar overnacht. Wat ze toen precies gedaan hebben weet ik niet. Ze hebben wel de slangetjes korter gemaakt en de injectors verplaatst. hij trekt nu wel wat beter maar niet zoals het hoort. Groot verschil tussen benzine en LPG. Ik zal jou puntje meenemen <_< bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst January 27, 2009 Rapporteren Share Geplaatst January 27, 2009 Ik heb net dezelfde wagen als jij. bij mij zit er een gasinjectiesysteem in van Bigas. Mijn Jeep trekt als een speer en ik ben er 100% tevreden van. In het begin had ik ook een probleem, nl. dat bij flink doortrekken hij oversloeg naar benzine. ze hebben lang gezocht en niets gevonden. Even redeneren heeft ons ertoe geleid om de electroklep bij de verdamper even open te maken. en ja hoor, die had een kras op het asje van het membraan en bleef daardoor soms hangen. Sindsdien heb ik enkel lof over die bigas installatie. Dè specialist in mijn ogen is LPG Van Meenen in Eeklo, die mannen weten echt waarover ze praten. Als ik jou was, zou ik eens de kleppen laten bekijken, want volgens Van Meenen zitten er in iedere levering een deel slechte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joanselten Geplaatst January 28, 2009 Auteur Rapporteren Share Geplaatst January 28, 2009 Ik heb net dezelfde wagen als jij.bij mij zit er een gasinjectiesysteem in van Bigas. Mijn Jeep trekt als een speer en ik ben er 100% tevreden van. In het begin had ik ook een probleem, nl. dat bij flink doortrekken hij oversloeg naar benzine. ze hebben lang gezocht en niets gevonden. Even redeneren heeft ons ertoe geleid om de electroklep bij de verdamper even open te maken. en ja hoor, die had een kras op het asje van het membraan en bleef daardoor soms hangen. Sindsdien heb ik enkel lof over die bigas installatie. Dè specialist in mijn ogen is LPG Van Meenen in Eeklo, die mannen weten echt waarover ze praten. Als ik jou was, zou ik eens de kleppen laten bekijken, want volgens Van Meenen zitten er in iedere levering een deel slechte. En ook jij heel erg bedankt, zal de tip meenemen, en ze nog 1 keer de kans geven. Daarna gaat hij naar een andere gas Specialist en de rekening naar Eindhoven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.