Spring naar bijdragen

reservewiel achterop de bumper


seabird
 Share

Recommended Posts

Ik heb ipv het reservewiel een ronde verticale gastank staan in de achterbak. Ik zou best mijn reservewiel nu achterop de bumper/acherklep willen hebben, maar de bumper niet aanpassen. Volgens mij kan dat wel, maar kan even geen plaatjes of beschrijving meer vinden. Heeft iemand een link/foto hoe dit moet?

(is de vering wel goed genoeg voor een gastank en een reservewiel?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moet geen probleem zijn, je kan altijd nog heavy duty (=zwaardere) bladveren plaatsen..

een wheelcarrier heb je al voor een dollar of 40 - 50 (zelf importeren) maar is niet ideaal, zit namelijk midden op je achterbumper en klapt dan naar beneden..

een swing syteem is beter maar vaak duurder, wordt een enkele keer aangeboden op marktplaats en/ of dit forum..

maar zijn zeldzaam..

foto heb ik even niet maar als je googelt op tirecarrier kom je veel moois tegen...

succes!

Patrick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moet geen probleem zijn, je kan altijd nog heavy duty (=zwaardere) bladveren plaatsen..

een wheelcarrier heb je al voor een dollar of 40 - 50 (zelf importeren) maar is niet ideaal, zit namelijk midden op je achterbumper en klapt dan naar beneden..

een swing syteem is beter maar vaak duurder, wordt een enkele keer aangeboden op marktplaats en/ of dit forum..

maar zijn zeldzaam..

foto heb ik even niet maar als je googelt op tirecarrier kom je veel moois tegen...

succes!

Patrick

Bedankt voor de suggesties. Ik zoek me suf, maar iets vinden wat op de originele bumper past, is er niet volgens mij.:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...