Spring naar bijdragen

GC ZJ 1997 start niet meer... (brandstofpomp?)


Recommended Posts

Beste,

Ik heb een Jeep GC uit 1997. Ik heb hem naar de garage gebracht voor de apk. Er moesten wat dingen gebeuren en er moest een nieuwe accu(flatt) in want hij had 4 maanden stil gestaan.

Zo gezegt zo gedaan, auto rijd. Wordt is smiddag's gebeld door de garage dat hij niet meer wil starten...

Een monteur zou "waarschijnlijk" de motor hebben laten draaien voor de accu, en zo de tank leeg hebben getrokken.

Ik heb alles doorgemeten en alles krijgt zijn stroom waar het hoord.

Alleen slaat hij niet meer aan...

De garage doet er onder garantie erg lang over om uit te zoeken wat het nu is... Ik probeer daarom zelf maar achter de aard te komen.

Weet iemand wat er gebeurd kan zijn? Brandstofpomp vastgeslagen door het draaien zonder benzine misschien???

Heb een digitaal werkplaats handboek hier, maar daarin kan ik niet precies vinden hoe of wat.

Help:D!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad makkelijk te controleren, Even iemand aan de tankdop laten luisteren bij het op contact zetten pomp is dan ca 2-3 seconden hoorbaar.

Of op contact en ventieltje op benzine ringleiding in drukken, hier moet benzine fors uit spuiten, wel opletten brand gevaar enzo.

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad makkelijk te controleren, Even iemand aan de tankdop laten luisteren bij het op contact zetten pomp is dan ca 2-3 seconden hoorbaar.

Of op contact en ventieltje op benzine ringleiding in drukken, hier moet benzine fors uit spuiten, wel opletten brand gevaar enzo.

Succes

even doek eronder , kontact aan , en de benzine spuit eruit

doen je meters het, slaan die uit??

gr ruud

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thnx voor de tips guy's. Brandstof pomp gedomonteerd en idd... Vast als een huis...

Nieuwe in gezet en lopen als een beest (zoals we gewend zijn:wub:)

Was idd vastgeslagen door het droogdraaien. schijnt idd een Jeep(crysler) kwaal te zijn. Pompemn draaien door als de tank leeg is.

TIP: Nooit uitproberen:D

Tot sprekenzzz!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...