Spring naar bijdragen

Harde schelle piep turbo


Recommended Posts

Ik heb sinds augustus een Patriot Limited, CRD. Prachtig ding! Helaas hoor ik een harde schelle piep (zoals een TV, maar dan harder) bij ongeveer 2700 toeren.:lol:

Volgens de garage (Kien uit Arnhem) is het de turbo. Goed: turbo vervangen, geen verbetering. Weer naar garage, allerlei slangen vervangen, geen verbetering. Importeur erbij, die hoorde in eerste instantie niets. Niet gek, want ouder dan 50 en dan horo je de hoge tonen niet meer... Opnieuw gechecked en ja, inderdaad: erg vervelend. Ondertussen hebben alle werknemers van Kien al in het ding gereden om het te horen en ook zij vinden het heel erg voor mij.

Ik heb ze nu in gebreke gesteld en wil een andere Patriot zonder piep. Zij stellen echter dat er geen CRD rondrijdt zonder deze piep (in mindere of meerdere mate). Dat geldt dus ook voor andere modellen met dezelfde motor. Wie rijdt er CRD en hoort het NIET? Dan heb ik weer een argument om niet mijn geld terug te krijgen, maar een andere Patriot. 't Blijft namelijk een geweldig ding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...