Spring naar bijdragen

beurt


Recommended Posts

Mijn CG is weggebracht voor grote beurt. Mag em zo ophalen. Ik weet neit wat er allemaal is gedaan maar wel dat "het hard nodig"was.:worshippy:

Was een beetje vreemd. In december heeft ie ( bij aankoop) kleine beurt gehad. De computer gaf nog een heel aantal km voor beurt aan, maar op het stickertje van de garage ( ik heb geen boekje, maar 101 onderhoudsstickers in en op de auto.....) stond beurt bij 74.000 en daar zit ik al flink overheen inmiddels.....:thumbsup: Dus toch maar afspraak gemaakt en weggebracht. En zometeen mag ik mijn trots weer ophalen!!!!!:ph34r:

Zal nog wel melden wat er allemaal is gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn CG is weggebracht voor grote beurt. Mag em zo ophalen. Ik weet neit wat er allemaal is gedaan maar wel dat "het hard nodig"was.:no:

Was een beetje vreemd. In december heeft ie ( bij aankoop) kleine beurt gehad. De computer gaf nog een heel aantal km voor beurt aan, maar op het stickertje van de garage ( ik heb geen boekje, maar 101 onderhoudsstickers in en op de auto.....) stond beurt bij 74.000 en daar zit ik al flink overheen inmiddels.....:D Dus toch maar afspraak gemaakt en weggebracht. En zometeen mag ik mijn trots weer ophalen!!!!!:P

Zal nog wel melden wat er allemaal is gedaan.

Marjolein

Veel suc6 met de uitspraak (lees factuur) hoop dat je niet veel aan hebt gehad

bij wie heb je hem gebracht ?

ruud - hillegom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...