Spring naar bijdragen

as vervangen zj van dana 44 naar dana 35?


Recommended Posts

hallo,

ik had problemen met m,n achteras van mijn zj van 96

de as maakte verschrikkelijk lawaai en ik ben op zoek gegaan naar een andere as . Dit werd een dana 35 omdat ik geen goeie dana 44 kon vinden en ze allebei een overbrenging hadden van 3.73 dacht ik dat moet kunnen.

gisteravond de as gewisseld en alles past ( dacht ik) nu is de as stil maar als ik over een drempel rij hoor ik een harde bonk waarvan ik echt geen idee heb wat het is???.

ook kraakt het aan de bestuurders kant als ik langzaam rijd en een scherpe bocht maak!

de cardanas die ik bij deze as heb gehad bleek veel te kort dus ik heb de as van de 44 weer gemonteerd .

heeft iemand soms enig idee wat het kan zijn??

vr groet Tom:unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of dat zomaar past weet ik niet , lijkt me wel.

Maar heb je de D35 wel open gehad voordat je hem ging monteren ?

Was alles nog goed ?

Is het met LS (toevoeging gedaan) ?

Die harde bonk lijkt mij toch de aandrijfas , hadden ze dezelfde lengte ?

bewerkt door ejg
typos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb de as niet opengehad, de auto had een aanrijding gehad en volgens de oude eigenaar was de as stil (dit is ook zo) ik heb er niet veel verstand van hoe zo,n as van binnen er uit hoort te zien dus ik dacht , als ie stil is ist goed!

ik heb de as van mijn eigen auto gebruikt ,degene die ik bij de d35 kreeg was veels te kort , wel heb ik het idee dat de as iets verder uit de tussenbak is gekomen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok dus waarschijnlijk is de bonk de aandrijfas , heeft iemand een idee hoe dit probleem is op te lossen? de cardanas die erbij werdt geleverd is veel te kort!

zijn er assen met verschillende lengtes te koop? of heb ik gewoon niet de goede as die bij de d35 van een zj hoort erbij gekregen?? en moet ik hiernaar op zoek?

gr Tom

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...