Spring naar bijdragen

Nieuw in doos: Complete set remklauwen Grand Cherokee 1999-2004


Mav
 Share

Recommended Posts

Nieuw in doos. Set complete remklauwen vooras, Jeep Grand Cherokee (WJ) 1999-2004.

Dit zijn het nieuwe type remklauwen (Akebono). Complete klauwen inclusief remblokken, bevestiging etc.

Bij Grand Cherokees van 1999-2002 werden de klauwen vervangen voor dit type klauwen ivm trillingen tijdens het remmen.

Vraagprijs: € 175,-

post-2-12873019912182_thumb.jpg

post-2-12873019912941_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw in doos. Set complete remklauwen vooras, Jeep Grand Cherokee (WJ) 1999-2004.

Dit zijn het nieuwe type remklauwen (Akebono). Complete klauwen inclusief remblokken, bevestiging etc.

Bij Grand Cherokees van 1999-2002 werden de klauwen vervangen voor dit type klauwen ivm trillingen tijdens het remmen.

Vraagprijs: € 175,-

Hallo Mav,

Ik heb interesse vanwege het door jou genoemde probleem. Ik zit met 2 vragen ... 1) Er moeten dan ook nieuwe schijven / waar te verkrijgen? 2) Wie kan helpen met montage / en dan m.n. het stuk mechanica en ontluchting. Dat laatst ontbreekt mij aan ervaring en ik waag me toch aan iets cruciaals.

Grts, JPK

bewerkt door jankra
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jankra,

Op vraag 1: De schijven kun je gewoon bij je dealer halen/bestellen of bij B&S in Tiel. Het onderdeelnummer is: 52098672

Op vraag 2: Als je ze evt komt ophalen kunnen we het bij ons doen, iets verderop bij mij in de straat woont nog een ervaringsdeskundige die ze onlangs heeft vervangen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuw in doos. Set complete remklauwen vooras, Jeep Grand Cherokee (WJ) 1999-2004.

Dit zijn het nieuwe type remklauwen (Akebono). Complete klauwen inclusief remblokken, bevestiging etc.

Bij Grand Cherokees van 1999-2002 werden de klauwen vervangen voor dit type klauwen ivm trillingen tijdens het remmen.

Vraagprijs: € 175,-

die van mij trilt de ene keer wel en de andere keer niet met remmen.

is het hier dan mee verholpen ?

en wat is hier dan anders aan.

als het het hier mee is verholpen heb ik wel intr.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...