Spring naar bijdragen

Recommended Posts

nou het moet maar in het compASS gedeelte want er is geen patriot gedeelte :yes:

mn vader heeft er 1 gekocht, omdat het een redelijk betaalbare nieuwe

jeep is, en omdat de voorkant veel weg heeft van de oude willy's/nekaf,

we hadden een nekaf, die hebben we helemaal gestript en opgeknapt,

2 jaar over gedaan maar helaas moeten verkopen, nu wou mn vader weer een jeep en dat is deze geworden, het was een show model,

met alles erop en eraan, dakraam, stoelverwarming, automaat, Boston 12 speakers set, afneembare terkhaak, leer, ingebouwde navigatie, cruise control, ABS, BAS, EPS en al die zooi, donkere achterramen, en nog wel wat...

deze was nieuw 43000 en wij kregen hem met 5000km voor 30000 omdat ie snel weg moest want het was net 2 weken voor de prijzen omhoog gingen, het is een 2,4 liter 172 pk met CVT automaat, maar je kan ook schakelen dan heb je 6 versnellingen,

oja we sparen ook nog kleine jeepies:yes:

j1ph4.th.jpg

achter die carisma(mijn eige autootje):

jhkjhgktb7.th.jpg

kkgjhvw8.th.jpg

bewerkt door JeepPatriot
foto's toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou het moet maar in het compASS gedeelte want er is geen patriot gedeelte :yes:

mn vader heeft er 1 gekocht, omdat het een redelijk betaalbare nieuwe

jeep is, en omdat de voorkant veel weg heeft van de oude willy's/nekaf,

we hadden een nekaf, die hebben we helemaal gestript en opgeknapt,

2 jaar over gedaan maar helaas moeten verkopen, nu wou mn vader weer een jeep en dat is deze geworden, het was een show model,

met alles erop en eraan, dakraam, stoelverwarming, automaat, Boston 12 speakers set, afneembare terkhaak, leer, ingebouwde navigatie, cruise control, ABS, BAS, EPS en al die zooi, donkere achterramen, en nog wel wat...

deze was nieuw 43000 en wij kregen hem met 5000km voor 30000 omdat ie snel weg moest want het was net 2 weken voor de prijzen omhoog gingen, het is een 2,4 liter 172 pk met CVT automaat, maar je kan ook schakelen dan heb je 6 versnellingen,

oja we sparen ook nog kleine jeepies:yes:

Aller eerst welkom hier, maar ik heb nog wel een vraagje; welke uitvoering mag dat dan wel wezen voor die 43.000 die je meld? de duurste 2.4 die ik kan vinden is 35.000 naar boven afgerond. Ik weet dat je hem nog wat aan kan kleden maar 8000 euries aan accesoires vind ik wel een beetje boel veel als die al zo aangekleed is.

10" verhoging mischien?

Uiteraard heel veel plezier hier en met de Jeep;):no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

want er is geen patriot gedeelte
Nog niet, komt eraan. :yes:

*edit.. technisch zijn ze vrijwel identiek, dus voorlopig lijkt het me voldoende dat ze samen in dit forum behandeld worden.

Welke uitvoering 4x4 systeem zit erin.. Freedom 1 of 2 (zoiets was het toch)..en werkt het ook netjes?

bewerkt door Kameel
Forumtitel aangepast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is een freedom drive 1, 2 is niet verkrijgbaar in NL toch of wel?

er komen iig nog wel side bars op, costum want ze zijn nergens te koop,

en we hebben nog niet off road gereden met de jeep, maar dat komt nog wel, de vering is wel goed en hij ligt verder ook goed op de weg, in het begin was de automaat wel wennen omdat er een soort vario inzit, dus van 0-180 blijft hij constant op 6000toeren, het leek net of de koppeling was versleten :yes: en hij was nieuw 40000, en wij hadden hem voor 33000

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het is een freedom drive 1, 2 is niet verkrijgbaar in NL toch of wel?

er komen iig nog wel side bars op, costum want ze zijn nergens te koop,

en we hebben nog niet off road gereden met de jeep, maar dat komt nog wel, de vering is wel goed en hij ligt verder ook goed op de weg, in het begin was de automaat wel wennen omdat er een soort vario inzit, dus van 0-180 blijft hij constant op 6000toeren, het leek net of de koppeling was versleten :yes: en hij was nieuw 40000, en wij hadden hem voor 33000

Ok duidelijk!!! Bedankt voor je uitleg.:no: Nogmaals veel plezier van je/jullie Jeep:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok duidelijk!!! Bedankt voor je uitleg.;) Nogmaals veel plezier van je/jullie Jeep:)

wat wil je weten dan? meer over de automaat?

http://nl.wikipedia.org/wiki/CVT :no:

hoe die offroad is?

http://www.youtube.com./watch?v=NuKxVp6NorI&feature=related

hoe gek ie optrekt?(MPH)

http://www.youtube.com./watch?v=a_RaIEzSj0A&feature=related

http://www.youtube.com./watch?v=ITXoGLN9dTY&feature=related

crashtest?

http://www.youtube.com./watch?v=o4FZR1wcxCM&feature=related

:yes:

heeft iemand trouwens nog wat goede sites voor jeep onderdelen?

bewerkt door JeepPatriot
vraag
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit alles was/is mij al bekend maar het ging mee om de prijs en die heb je uitgelegd vandaar mijn bedank;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 10 months later...

proficiat JeepPatriot met jullie aankoop jullie gaan er zeker veel plezier aan beleven. Ik rij zelf reeds 2j met een compass en heb er nog geen spijt van gehad. Ook zijn ze heel terreinvaardig op suv-roadboaks best al veel positieve reakties gehad. Eén van mijn excursies is te zien op youtube et de titel RB Gunter 30/11/2008

bewerkt door compass
Link naar opmerking
Deel via andere websites

proficiat JeepPatriot met jullie aankoop jullie gaan er zeker veel plezier aan beleven. Ik rij zelf reeds 2j met een compass en heb er nog geen spijt van gehad. Ook zijn ze heel terreinvaardig op suv-roadboaks best al veel positieve reakties gehad. Eén van mijn excursies is te zien op youtube et de titel RB Gunter 30/11/2008

Zij rijden er vast ook al een jaar mee.. het topic is van zomer 2008. <_<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...