Spring naar bijdragen

Ervaring met inbouw Parrot 3100 in GC 2002?


Recommended Posts

Iemand ervaring met inbouw van een Parrot 3100 of soortgelijke carkit in een Jeep GC 2002?

De GC heeft overigens een infinity gold systeem met aparte versterker onder de achterbank en de RB3 navigatie als frontend.

Ik kwam zelf deze adapter tegen, zou dit passen op het infinity systeem?

http://www.parrotshopping.com/be/p_parrot_item.aspx?i=145277

Als deze past kan ik de inbouw eenvoudig zelf doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep,

heb ik inderdaad ook in de grand van 2002 gehad, en nu in die van 2005 weer. Je niet hiervoor een speciale kabel aan te schaffen, anders gaat je versterker clipperen als je telefoon afgaat.

Expansys (http://www.expansys.nl/) is de enige die in Nederland de juiste kabels verkoopt. Artikelnummer wat je moet hebben is 155822

De kabel die jij in de link aangeeft werkt alleen als je geen versterker hebt, dat is namelijk gewoon een ISO verloop, zonder mute box.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

De kabel koste bij 84 euro excl btw en verzendkosten.

Ik weet niet precies wat je bedoeld met "easy connect" maar de kabel die ik geleverd heb gekregen is er 1 met zowel verloop van Chrysler stekker naar parrot stekker, als met een blauwe regelbare mute box welke ook gelijk de versterker tijdelijk uitschakeld/mute.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is inderdaad dezelfde kabel als die ik op advies van Charlie heb aangeschaft. Even goed opletten; de originele verloop kabel die bij de Parrot wordt meegeleverd heb je helemaal niet nodig. Hiervoor in de plaats komt de nieuwe kabel. Daarna is het een fluitje van een cent. Tip om het volume met de regelbox zo hoog mogelijk te zetten. Deze is nl met de carkit ook weer te tunen en daarvoor hoef je dan niet mee de radio los te schroeven.

grt

Erik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...