Spring naar bijdragen

testje


defsomeday
 Share

Recommended Posts

Het wordt tijd dat ik eens afkom met mijn zelfbouw.

Wel bij deze gebeurt het dan ook.

Ik laat zien hoe ik mijn radio installatie hen ingebouwd.

Allereerst heb ik een klankkast gemaakt voor de boxen achteraan(rear)

die perfect past tussen de wielkasten van mijn wrangler.(foto 1)

En zo over de versterker wordt geplaatst.(foto2)

Nadat de klankkast geplaatst is heb ik de cd-lader gemonteerd die tussen de 2 zetels zal komen te staan en zo gemakkelijk bediend kan worden(foto3)

Het volgende werk was het monteren van de versterker en crossover voor de boxen vooraan en de tweeters(foto4)

Deze heb ik op een plaat gemonteerd die ook op maat is zodat die past tussen de wielkasten en zodanig dat de cdwisselaar mooi uitkomt(foto5)

(foto6) (foto7)

Alles bij elkaar gezet(foto8)

Zoals je ziet heb ik de bak vol (foto9) en heb ik gekozen om gastank en muziek in te bouwen. De bak isdan wel wel dicht maar dat vindt ik geen probleem(foto10) Ik heb zelf de moeren onder de rand(zijkanten van bak van jeep) vastgeplakt zodat ik als ik van top verander niet steeds alles terug moet afbreken en terug monteren.

De panelen zijn uit bruinzeelplaat en bekleed met een stevige stof.Om de boxen te beschermen heb ik de covers van 2 stereoboxen gebruikt.(foto11)

Om de speakers vooraan te monteren(in de deuren) heb ik eerst de behuizing gemaakt die ook waterdicht moest zijn(foto12)(foto13)

Zo, alles aangesloten en defje kan weer genieten van zijn jeepje en goede muziek!!:D

Bij deze dank aan het forum

Grts

Stijn

bewerkt door defsomeday
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...