Spring naar bijdragen

plaatsen afdek scherm cherokee voor intern reservewiel


Recommended Posts

Hi, ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een Jeep Cherokee uit 92. Ik heb bij de auto een afdek scherm gekregen voor de bagage, maar begrijp even niet hoe ik die achter het intern geplaatste reservewiel vast kan zetten aangezien de stang ervoor te kort schijnt te zijn.. ? :wub:.

aan de andere kant past het allemaal prima...

beetje een lekenvraag :P, maar iemand een idee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi, ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een Jeep Cherokee uit 92. Ik heb bij de auto een afdek scherm gekregen voor de bagage, maar begrijp even niet hoe ik die achter het intern geplaatste reservewiel vast kan zetten aangezien de stang ervoor te kort schijnt te zijn.. ? :wub:.

aan de andere kant past het allemaal prima...

beetje een lekenvraag :P, maar iemand een idee?

Als je de achterklep zijde bedoeld dan is dat een zwarte staaf van plastic en die kan je door hem een kwart slag te draaien uitschuiven;)

S6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt uitschuiven.... je moet het maar net weten!

Ik heb na veel zoeken ook zo'n mooi afdekzeil op de kop weten te tikken maar als ik hem naar achteren trek dan zit het reservewiel eigenlijk in de weg. Dit terwijl er wel een soort van uitsparing in het zeil zit maar dit lijkt niet voldoende is hier ook een "truc" voor of moet ik hem gewoon op maat knippen/snijden??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt uitschuiven.... je moet het maar net weten!

Ik heb na veel zoeken ook zo'n mooi afdekzeil op de kop weten te tikken maar als ik hem naar achteren trek dan zit het reservewiel eigenlijk in de weg. Dit terwijl er wel een soort van uitsparing in het zeil zit maar dit lijkt niet voldoende is hier ook een "truc" voor of moet ik hem gewoon op maat knippen/snijden??

Ow jee wist niet dat ik hier ook nog eens naailes mocht geven:blush::P

Inknippen aan bijde zijde van de uistparing en dan over de hele lengte stikken(naaien):no:

S6

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...