Spring naar bijdragen

carberateur


harleyhans
 Share

Recommended Posts

hallo , ik heb sinds kort een jeep cherokee pioneer , het is een v6 2.8 liter met commandtrec 3 traps versnellings bak uit 1986 maar onlangs stond ik met pech ben goed geholpen door de anwb er zat een gaatje gebrand in de rotor en deed niets meer ,maar terwijl hij bezig was zag hij dat de aanvoerleiding van de brandstof zat aangesloten op de retour van de carberateur en de bovenste ( aanvoer ) is afgedopt door de vorige eigenaar er ligt nog wel een brandstofleiding afgedopt maar ik denk dat die van de compressor is van de airco want die is er uitgehaald mss hoort dit via die leiding te lopen , wie heeft hier ervaring mee!!!!!!! groeten hans uit Oostdijk zeeland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

er ligt nog wel een brandstofleiding afgedopt maar ik denk dat die van de compressor is van de airco

normaal gezien komt er geen benzine in je compressor hoor...:yes:

Dat zal een airco leiding zijn, heeft niets te maken met je carb.

als de retour van je carb gebruikt wordt als aanzuigleiding, en de originele aanzuigleiding afgestopt zit, dan is er ooit eens een probleem geweest met de benzinepomp of benzinetank.

De vorige eigenaar zal hier een goedkope tussenoplossing gezocht hebben voor het probleem. Normaal gezien kan de toevoer op deze manier wel voldoende verzekerd zijn. Aangezien de motor voorheen goed draaide zou ik er niet aankomen, want dan heb je kans dat het oude probleem (dat jij nu momenteel niet kent) terug de kop op steekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja, er moet toch een reden zijn waarom ze dit veranderd hebben hé ?

Misschien is die originele toevoer rot, of zuigtie valse lucht

of zit hij verstopt...of is hij nergens meer aangesloten...

Ik zou toch gans het brandstofcircuit eens proberen uitpluizen hoor, is m.i. toch iets raars niet ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...