harleyhans Geplaatst July 3, 2008 Rapporteren Share Geplaatst July 3, 2008 hallo , ik heb sinds kort een jeep cherokee pioneer , het is een v6 2.8 liter met commandtrec 3 traps versnellings bak uit 1986 maar onlangs stond ik met pech ben goed geholpen door de anwb er zat een gaatje gebrand in de rotor en deed niets meer ,maar terwijl hij bezig was zag hij dat de aanvoerleiding van de brandstof zat aangesloten op de retour van de carberateur en de bovenste ( aanvoer ) is afgedopt door de vorige eigenaar er ligt nog wel een brandstofleiding afgedopt maar ik denk dat die van de compressor is van de airco want die is er uitgehaald mss hoort dit via die leiding te lopen , wie heeft hier ervaring mee!!!!!!! groeten hans uit Oostdijk zeeland Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst July 3, 2008 Rapporteren Share Geplaatst July 3, 2008 er ligt nog wel een brandstofleiding afgedopt maar ik denk dat die van de compressor is van de airco normaal gezien komt er geen benzine in je compressor hoor... Dat zal een airco leiding zijn, heeft niets te maken met je carb. als de retour van je carb gebruikt wordt als aanzuigleiding, en de originele aanzuigleiding afgestopt zit, dan is er ooit eens een probleem geweest met de benzinepomp of benzinetank. De vorige eigenaar zal hier een goedkope tussenoplossing gezocht hebben voor het probleem. Normaal gezien kan de toevoer op deze manier wel voldoende verzekerd zijn. Aangezien de motor voorheen goed draaide zou ik er niet aankomen, want dan heb je kans dat het oude probleem (dat jij nu momenteel niet kent) terug de kop op steekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harleyhans Geplaatst July 3, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst July 3, 2008 :Bdank voor de reactie, mss ga ik het toch wel eens proberen om de goede aanvoer van carb te gebruiken weet niet wat voor een probleem het zou geven:B Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst July 3, 2008 Rapporteren Share Geplaatst July 3, 2008 tja, er moet toch een reden zijn waarom ze dit veranderd hebben hé ? Misschien is die originele toevoer rot, of zuigtie valse lucht of zit hij verstopt...of is hij nergens meer aangesloten... Ik zou toch gans het brandstofcircuit eens proberen uitpluizen hoor, is m.i. toch iets raars niet ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.