Spring naar bijdragen

Spiegels monteren


janzee
 Share

Recommended Posts

Ik wil op de raamsteun (zijkant raam) een beugel monteren voor nieuwe spiegels (zodat ik met halve deuren kan rijden). De torx boutjes draaien mee, er zal een moer aan de binnenzijde zitten:(.

Ik heb het raam laten zakken in de hoop er dan bij te kunnen. Het lijkt er op dat je het dashboard opzij moet halen om erbij te komen.

Is dat dan een kwestie van alleen de bouten onder het raamframe en aan de zijkant bij de speakers los te halen? Heb ik dan voldoende ruimte om er bij te komen? Of moet je echt alle meters demonteren, kunstof paneeltjes weghalen etc??:thumbsup:

(ik heb foto's, maar hoe hang ik die aan dit bericht?)

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb je die beugels al ? De meeste zitten aan het raamscharnier en dan aan het onderste gedeelte. Beste klus idd , maar wel te doen. dash moet wel los , wil je er lekker bij kunnen. Heb het laatst ook gedaan en dan alles laten zitten, alleen het dash een klein beetje verschoven. Kon er net bij :thumbsup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer de angst dat ik iets onder het dash los trek....... ben helemaal niet bekend met elektra, en als ik dan die bossen draadjes zie gaan........ Denk er nog wel eens een nachtje over! Boutjes waren verder zo los, en ik had er ook speling op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...