Spring naar bijdragen

airbag probleem


Recommended Posts

heb sinds gisteren problemen met mijn airbag,

lampje blijft branden alle meters doen het gelukkig wel want ook dit heb ik al een keer gehad. kwam er achter dat mijn twee airbag zekeringen kapot waren in mijn dashbord deze heb ik vervangen maar nadat ik mijn contact sleutel om had gedraaid zijn ze meteen weer doorgefikt dus denk dat het ergens kortsluiting maakt iemand ervaring of weet waar ik moet zoeken.

Hoe krijg ik anders voorlopig mijn airbag lamoje uit??

arno

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er zijn al eens mensen geweest die problemen hadden met meters/lampjes. Dit zou ermee te maken kunnen hebben...(denk ik)

In dat geval is de 'bus' (stekker) achter je dashboard niet meer helemaal in orde en zoiets zou ook nog zomaar kortsluiting kunnen veroorzaken.

Klokwerk eruit en alle contacten en stekkers verder ook eens nalopen.

..maar allereerst maar eens kijken of er foutcodes zijn? Dat systeem is er niet voor niets en je weet nooit in welke richting een eventuele code wijst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoe kan ik het zien qua foutcode?hoe moet ik dat doen want weet nog niet hoe ik dit kan zien.

ook ik heb problemen gehad eerst met de meters dit heb ik verholpen maar misschien is dit idd er wel mee te maken.

Er zijn al eens mensen geweest die problemen hadden met meters/lampjes. Dit zou ermee te maken kunnen hebben...(denk ik)

In dat geval is de 'bus' (stekker) achter je dashboard niet meer helemaal in orde en zoiets zou ook nog zomaar kortsluiting kunnen veroorzaken.

Klokwerk eruit en alle contacten en stekkers verder ook eens nalopen.

..maar allereerst maar eens kijken of er foutcodes zijn? Dat systeem is er niet voor niets en je weet nooit in welke richting een eventuele code wijst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit nagekeken maar gaf geen fouten aan alle meters waren goed en heeft het hele circuit afgesloten maar kwam niks in te voor schijn.

Ben er ook achter dat mijn zekeringen van mistlamp en van mijn achterlampen eruit branden dus denk dat ik ergens een verkeerde volt heb ofzo.

iemand tips???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...