Spring naar bijdragen

Injector vervangen gc 5.9


Recommended Posts

omdat mijn gc 5.9 1998 nogal bokkig is 's-morgens iet wat slecht loopt wat na een minuutje weg is, en ik nadat na een hele dag op gas rijden de dag erop 's-morgens ontdek na het uithalen van de bougies dat een van de bougies nat is en naar benzine ruikt heb ik met jeeped gebeld en waarschijnlijk slachtoffer ben van een lekke benzine injector. Hierdoor krijg ik een verkeerd mengsel en gaat hierdoor ook die bougie naar de ***te. Mijn vraag hier is of er ergens een howto te vinden is hoe ik de injector kan vervangen of heeft iemand tips hiervoor? wat ik wel begrepen heb is dat je vreselijk voorzichtig moet zijn met de O ringen/seals van de injector. En als laatste iemand misschien nog een adres (geen stealer) voor nieuwe injectors ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas helaas helaas vanmiddag wederom de bougies eruit gehaald en 1 ervan die ik al eerder had vervangen was gecorrodeerd, zwart bruin waarbij ook in de groeven van het schroefdraad van de bougie wit/lichtbruine corrosie zat verder dacht ik koelvloeistof te ruiken dus wederom Jeeped gebeld en overlegd waarbij we tot de conclusie kwamen dat mede gezien het feit dat ik recent koelvloeistof moest bijvullen en deze weer op het minimum peil stond, mogelijk sprake kan zijn van een lekke koppakking of misschien erger nog een gescheurde kop :wacko::(:):(;) !!! echt super balen !

Kennelijk loopt er koelvloeistof de verbrandingsruimte in waardoor de bougie stukgaat en inderdaad s morgens en na lang stilstaan slecht te starten valt !

Ik ben met jeeped aan het overleggen wat te doen, misschien eerst nog eens de boel afpersen.

al met al BALEN !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...