Spring naar bijdragen

transport (transploft) vanuit Groesbeek richting Rotterdam aangeboden...


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

Hallo Jeepers,

Ik zit momenteel voor vergaderingen 3 dagen in een hotel in Groesbeek :wacko:en vroeg me af of er iemand nog wat spullen vanuit de regio Nijmegen/Groesbeek richting Rotterdam had bedacht.... Zo ja, zorg er voor dat het bij mij komt en ik zorg dat het vrijdagmiddag mee gaat richting de regio Rotterdam/ Krimpenerwaard waar je het weer op kunt halen...... Hoor het wel via de mail ( kijk hem morgenavond weer even of er vraag is ) of via de mobiel ( even pb`tje sturen dan heb je morgen voor een uur of 9 `s avonds bericht terug...) .

Greetings ad Wrangler 92 :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

net te laat mn Touran is vanmorgen opgehaalt door een autoschadebedrijf uit Rotterdam met ambulance.want mocht niet hier gerepareerd worden. Vervangende auto wordt nu gebracht door 2 autos en 2 man waarvan de vervangende auto hier gelaten wordt.

Rare jongens die Rotterdammers.Mag wat kosten.:yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jeepers,

Ik zit momenteel voor vergaderingen 3 dagen in een hotel in Groesbeek :wacko:en vroeg me af of er iemand nog wat spullen vanuit de regio Nijmegen/Groesbeek richting Rotterdam had bedacht.... Zo ja, zorg er voor dat het bij mij komt en ik zorg dat het vrijdagmiddag mee gaat richting de regio Rotterdam/ Krimpenerwaard waar je het weer op kunt halen...... Hoor het wel via de mail ( kijk hem morgenavond weer even of er vraag is ) of via de mobiel ( even pb`tje sturen dan heb je morgen voor een uur of 9 `s avonds bericht terug...) .

Greetings ad Wrangler 92 :yes:

Bij Pilkington staat er nog een bok isolatieglas voor me klaar.

Durf het bijna niet te vragen.......................:D:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...