Jim Geplaatst March 29, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 29, 2008 Na het terreinrijden ( automaat probleemloos in L en 2 gehad, niet in D ) en weer teug op het asfalt bleek de automaat ( nu in D ) niet meer op te schakelen. Vergelijkbaar met het rijden in stand L. Er was verder niks vreemds te ontdekken dus alles geprobeerd en in stand 2 konden we met 80km/u nog wel thuiskomen. Tijdens de rit leek het wel of de bak wat meer gierde dan voorheen, maar na een dagje modderen klinkt de Jeep altijd wel wat rammelig. Bij thuiskomst de modder verwijderd en de automaatolie ververst. Tevens de schakelpook opnieuw afgesteld. TVR kabel was in orde. Maar... nu schakelt de automaat nog steeds niet op. In stand 2 is het afwisselend wel of niet opschakelen, D blijft alsof je in L rijdt. Wie kan mij vertellen waar ik het in moet zoeken? Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst March 30, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 30, 2008 Heb je er eens ondergekeken of er niets los hangt ? Kabeltje of slangetje... Zekeringen in orde ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dennis79 Geplaatst March 30, 2008 Rapporteren Share Geplaatst March 30, 2008 hallo, bij mij was het de vacuum slang die los zat. Dan gaat ie ook niet meer hoger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst April 8, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 8, 2008 Okay bedankt voor de tips. Ik zal eens kijken of ik het daarin kan vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst April 9, 2008 Rapporteren Share Geplaatst April 9, 2008 Misschien heb je hier nog wat aan: Waarschijnlijk is je gaskabel naar de bak los... STUCK IN LOW GEAR (WILL NOT UPSHIFT) 1. Throttle Linkage Misadjusted/ Stuck: 1. Adjust linkage and repair linkage if worn or damaged. Check for binding cable or missing return spring. 2. Gearshift Linkage Misadjusted. 2. Adjust linkage and repair linkage if worn or damaged. 3. Governor Component Electrical Fault. 3. Check operating pressures and test with DRB scan tool, repair faulty component. 4. Front Band Out of Adjustment. 4. Adjust Band. 5. Clutch or Servo Malfunction. 5. Air pressure check operation of clutches and bands. Repair faulty component. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jim Geplaatst April 21, 2008 Auteur Rapporteren Share Geplaatst April 21, 2008 Ik heb de boel nog eens nagelopen, olie, shifter en de elektrische verbindingen waren allemaal goed maar ik vond de TV link uiteindelijk toch iets te strak staan. Ik heb hem dus afgesteld en vooralsnog rijdt ie weer als vanouds. Was alles maar zo simpel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fransdemers Geplaatst April 22, 2008 Rapporteren Share Geplaatst April 22, 2008 Tja, eind goed al goed ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.