Spring naar bijdragen

Rear Lamp Failure. Grapje zeker?


Recommended Posts

Wel beste,

WIJ hebben ook een grand sherokee van 96 en heb ook het zelfde probleem ben jij ondertussen al wat verder geraakt met je probleem?

mvg André

André, als je even een paar posts teruggaat, zie je hoe ik mijn probleem heb kunnen oplossen. Bij mij was zekering nr. 5 geklapt. Nieuwe zekering erin en klaar! Heeft ook mijn eigenaardige cruise control probleem opgelost.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

set hoofdsteunen-met-LCD-en-DVD spelers besteld in Hong Kong; precies passend op de Grand Cherokee

Quanta costa ? en is dit incl de hoofdsteun?

Hey Slider; is natuurlijk off topic en ik zou je eigenlijk een PMetje moeten sturen, maar mogelijk zijn er andere GCers die dezelfde vraag hadden, dus toch maar even hier gepost.

De paaltjes van de hoofdsteunen van een ZJ staan op 110mm afstand van elkaar en zijn 12mm dik. Bijna alle aftermarket hoofdsteunen met geintegreerde DVD speler zijn instelbaar van 130mm - 190mm en dat gaat dus niet passen zonder modificaties.

Nu heb ik een set gevonden in Hong Kong die van 100mm - 190mm verstelbaar zijn en 12mm dikke paaltjes hebben. Ergo ... ze passen dus op onze GC's ! Het zijn complete hoofdsteunen (in 3 kleuren verkrijgbaar) met daarin :

  • een 7inch LCD scherm met geintegreerde DVD speler (regio vrij); iedere hoofdsteun heeft zijn eigen DVD-speler
  • USB aansluiting (voor USB-stick met MP3's of foto's bijv.)
  • media-slot (voor SDCard en MMC; leuk om je net gemaakte foto's te kunnen bekijken)
  • infrarood voor draadloze hoofdtelefoons
  • afstandsbediening (wat moet je ermee?)
  • audio/video in- en uitgang (dus schermen zijn koppelbaar)
  • etc. etc.

Het setje (dus 2 zwarte hoofdsteunen) incl. verzenden naar NL kostte mij €211 all-in. Lijkt mij geen geld als je bedenkt dat in NL je al bijna zoiets kwijt bent voor losse DVD-spelers voor aan je hoofdsteun. Da's ook een optie, maar dit is veel cooler en mooier weg/afgewerkt.

Een linkje naar de eBay-advertentie vind je hier : <<<KLIK>>>

Zodra ik ze binnen heb (ze zijn inmiddels verstuurd), maak ik wel een post met installatie en foto's...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...