Spring naar bijdragen

Hulp gevraagd uitbouwen Klasse 3 alarm


WASP
 Share

Recommended Posts

Hallo,

Is er iemand op het forum, die mij kan helpen met het uitbouwen van mijn Klasse 3 alarm uit mijn Jeep, dit uiteraard tegen een vergoeding?

Heb zelf weinig tot geen verstand van het electrische gedeelte,:P dus hulp is gewenst.

Het werken eraan is in mijn garage, dus lekker warm en droog.

Hoop dat iemand kan helpen.

Groeten Jurgen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Is er iemand op het forum, die mij kan helpen met het uitbouwen van mijn Klasse 3 alarm uit mijn Jeep, dit uiteraard tegen een vergoeding?

Heb zelf weinig tot geen verstand van het electrische gedeelte,:D dus hulp is gewenst.

Het werken eraan is in mijn garage, dus lekker warm en droog.

Hoop dat iemand kan helpen.

Groeten Jurgen

Ik heb binnenkort een afspraak met jankra om m`n alarm uit te bouwen!!!

Jij geeft ons gelijk de mogelijkheid om het zsm te doen want ons probleem was nl dat het op straat zou moeten.

Ik woon eigenlijk bij je om de hoek dus je horrt snel van me!!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb binnenkort een afspraak met jankra om m`n alarm uit te bouwen!!!

Jij geeft ons gelijk de mogelijkheid om het zsm te doen want ons probleem was nl dat het op straat zou moeten.

Ik woon eigenlijk bij je om de hoek dus je horrt snel van me!!:wacko:

mmm, ik hoor het ook graag, want dit zou voor mij inhouden dat ik ugh km's moet reizen ......dat was niet mijn beeld bij deze actie.

Los van dat vind ik het leuk als ik jullie kan helpen.

Groeten, JP

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmm, ik hoor het ook graag, want dit zou voor mij inhouden dat ik ugh km's moet reizen ......dat was niet mijn beeld bij deze actie.

Los van dat vind ik het leuk als ik jullie kan helpen.

Groeten, JP

Als je zo gewillig wilt zijn om naar ons te komen ben ik bereid om je kosten te vergoeden en een vergoeding te geven voor je goede daad. Indien je er een probleem mee hebt op ugh km`s te moeten rijde nhoud ik me aan onze eerder gemaakte afspraak en kan je kijken wat je met wasp afspreek. Ik zou het echter leuk vinden om het in de garage van wasp te doen lijkt me wel gezellie..

Tot horens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

My lips are sealed sssttt....:yes:

D A T U M ?

Graag enkele voorstellen voor datums, dan kan ik gaan plannen.

Voorkeur voor een zaterdag.

Gezien mijn ervaring met Jeeps (voornamelijk de wispelturigheid), kan 1 dagje nog wel eens krap worden.

Uitbouw ja, vermits het type alarm bij mij vooraf bekend is, zodat ik wat research kan doen. Herstellen in volle glorie kost doorgaans meer hoofdbrekens en meetwerk, dan doe ik er niet 2 op 1 dag.

Groeten, JPK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

ALARM?

Vandaag is Jurgen bij mij geweest ivm het alarm en het feit dat de wagen af en toe slecht start.

Een korte analyse vanaf het alarm systeem, wijst ons in de richting van de startmotor en het start relais.

We hadden het weer mee....

Na demontage en met de hand bediend start relais blijkt de V8 binnen een paar seconde keurig te starten.

Na montage en een "proefrit" een geslaagde operatie, met het advies toch maar een nieuw startrelais aan te schaffen.

Groeten, JPK

post-350-12873018729556_thumb.jpg

post-350-12873018733028_thumb.jpg

post-350-12873018736718_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...