Spring naar bijdragen

apk keuring, slik, wielbouten gezocht...


wrangler 92
 Share

Recommended Posts

Ja hoor, eens even mijn Apk papieren opgesnuffeld en wat blijkt : de keuring komt er eind maart weer aan :). En aangezien ik het eens niet op het laatste moment wil regelen moet ik op zoek naar een aantal wielbouten voor een TJ Wrangler ( heb er nu velgen onder zitten die er voor zorgen dat de banden 5 à 6 cm per kant uitsteken en dat gaat waarschijnlijk niet goed komen met de Apk:wacko:. Zet er dus maar even mijn normalere reserve velgen en banden onder maar daar passen mijn diefstalsloten niet doorheen. Iemand die toevallig een stuk of 4 à 6 bouten heeft liggen ??

Tevens ben ik op zoek naar die ontzettend grote ruitenwissers ( NOT :)) die op de voor en achterzijde zitten ( dacht 12 Inch), neem aan dat ik die het beste even kan proberen te regelen bij bijvoorbeeld B&S :yes: ( mag geen reclame maken dus ook maar even wat andere merken noemen : Jeepdealer, Honig,Knorr,Kruidvat :B....)

Wie oh wie kan me helpen.....:whistle:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Ja hoor, eens even mijn Apk papieren opgesnuffeld en wat blijkt : de keuring komt er eind maart weer aan :yes:. En aangezien ik het eens niet op het laatste moment wil regelen moet ik op zoek naar een aantal wielbouten voor een TJ Wrangler ( heb er nu velgen onder zitten die er voor zorgen dat de banden 5 à 6 cm per kant uitsteken en dat gaat waarschijnlijk niet goed komen met de Apk:wacko:. Zet er dus maar even mijn normalere reserve velgen en banden onder maar daar passen mijn diefstalsloten niet doorheen. Iemand die toevallig een stuk of 4 à 6 bouten heeft liggen ??

Tevens ben ik op zoek naar die ontzettend grote ruitenwissers ( NOT :no:) die op de voor en achterzijde zitten ( dacht 12 Inch), neem aan dat ik die het beste even kan proberen te regelen bij bijvoorbeeld B&S :no: ( mag geen reclame maken dus ook maar even wat andere merken noemen : Jeepdealer, Honig,Knorr,Kruidvat :D....)

Wie oh wie kan me helpen.....:blink:

heb ik liggen bel ,maar 0640593469

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Evald :blink:, ...ik krijg reeds een pakketje van B&S met wat spullen en daar zouden ze even kijken of ze wat voor me hadden,....mocht er niets in zitten wat past dan bel ik je direct . :yes:

en anders heb ik er ook nog wel liggen (gebruikt en nieuwe)

Wielmoer-20.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks Evald :lol:, ...ik krijg reeds een pakketje van B&S met wat spullen en daar zouden ze even kijken of ze wat voor me hadden,....mocht er niets in zitten wat past dan bel ik je direct . :huh:

75 cent per stuk godzilla ik heb 30% korting daar wel ff inspuiten met blank tectiel roesten onder je reet vandaan mvg evald

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga morgen m`n pakketje ophalen op het postkantoor...:yes:( is vandaag weer eens nutteloos aangeboden bij het huis waar alle mensen overdag werken.:huh:..) Zal kijken wat er in zit...... Thanks voor het aanbod vast allemaal...( ook jij Boris, ik heb het idee dat de Pb`tjes inderdaad niet goed werken helaas....) :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...