Spring naar bijdragen

usa radio


Recommended Posts

hallo,

ik heb een amerikaans model GC en de radio is niet echt in orde hier in europa.

een amerikaanse radio gaat namelijk van bijvoorbeeld: 101.3 naar 101.5 en dan 101.7 dus 101.4 krijgt ik niet door, en dat is best vervelend want er zijn vele zenders die een even nummer na de komma hebben.

is hier iets aan te doen? :yes:

alvast bedankt,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ok, bedankt voor alle reacties.

ik heb eens gemaild naar die winkel waarvan je me de site van had gestuurd, maar die hadden wel iets maar dan krijg ik de oneven zenders weer niet door.

maar wat nu ook blijkt is dat dus de afstandbediening van de centrale deurvergrendeling en alarm op dat frequentiesysteem van de radio werkt, dus er zal niet veel aan te doen zijn vrees ik, en dan zal het met een andere chrysler/jeep radio ook niet gaan.

maar toch bedankt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, radio is in feite stierenKK

de lokale stations ben je om de 10 km kwijt en maken je gek met schreeuwreklame

de nationale zenders in belgië deugen voor geen mep en de muziek die ik wil horen draaien ze niet.

dus wat doet een slimme jeeper ?

Ik steek 10 Cd's in mijn lader en mijn armsteun is gevuld met een container cassetjes. Zo ben ik voor duizenden km goed met mijn favoriete muziek: country en hard rock. Zonder reklame en zonder geleuter.

en om het uur eens op de middengolf BBC world service opzetten voor het nieuws en ik ben tevreden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...