Spring naar bijdragen

m.ruth

Forum member
  • Aantal bijdragen

    15
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over m.ruth

  • Verjaardag 31/10/1976

Contact Methods

  • Website URL
    http://

m.ruth's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Er is inderdaad een kleine lekage, helaas niet bij de pedaal. Ik heb het reservoir goed bijgehouden, 't zakt nagenoeg niet. Laat 't even zo, daar ik van plan ben ooit een 4.0 ho in te bouwen. Even kijken of ik 't nog een tijdje kan uitzingen! Bedankt voor de reacties
  2. Bedankt voor jullie reacties, ik heb 't reservoir bijgevuld en de koppeling werkt weer. Zie zo geen lekkage, heb alleen nog niet veel kilometers gemaakt ivm met vakantie. De koppeling pakt wel pas op de helft, 't eerste heb ik geen druk. Mijn Wrangler heeft een 2.5 liter. Bij de versnellings bak loopt via het reservoir een leiding de versnellingsbak in, ook komt er een leiding terug.
  3. Vraagje, Na een rit zonder problemen, kwam een uur erna ineens de koppeling niet meer vrij genoeg. Tot hoever dient het reservoir van de koppelingsvloeistof gevuld te zijn? De leiding vanuit het reservoir naar de bak is te bewegen, hier is 1 leiding niet aangesloten. Is dit de leiding om te ontluchten??? Hou kan de koppeling ontlucht worden? Ben een beginnend sleuteraar, vandaar al die vragen!!!!! Ik zie nergens een lekkage? Gr Martijn
  4. Het waren de koolborstels in de dynamo!!!!!!! De voltmeter zakte steeds 'n beetje, in het begin totaal niet gemerkt, na nieuwe borstels lampje uit!!!! Gelukkig opgelost Bedankt voor jullie hulp, we zijn weer iets wijzer!!!!
  5. Het waren de koolborstels in de dynamo!!!!!!! De voltmeter zakte steeds 'n beetje, in het begin totaal niet gemerkt, na nieuwe borstels lampje uit!!!! Gelukkig opgelost Bedankt voor jullie hulp, we zijn weer iets wijzer!!!!
  6. Bedankt voor je reactie!! ga 't direct checken!!!
  7. Na het blijven branden van m'n check engine lampje heb ik m'n computer uitgelezen, hij geeft de volgende foutcode: 34 => An open or shorted condition detected in the speed control vacuum or vent solenoid circuits. or Speed control switch input below the minimum acceptable voltage. or Speed control switch input above the maximum acceptable voltage. Heeft hier iemand ervaring mee????? Gr Martijn
  8. Heb de computer gereset, echter geen resultaat. De computer geeft de code 34 aan. Eens kijken of er iemand ervaring mee heeft. Bedankt voor je reactie! gr Martijn
  9. Ik heb de computer uitgelezen, ik krijg de volgende code's 12 => accu recentelijk los geweest 33 => airco, heb ik niet 34 => An open or shorted condition detected in the speed control vacuum or vent solenoid circuits. or Speed control switch input below the minimum acceptable voltage. or Speed control switch input above the maximum acceptable voltage. 55 => Einde Wat wordt bedoeld met code 34, heb je hier ervaring mee???
  10. Ik zal vanavond eens de computer resetten, ik hou je op de hoogte, bedankt voor je reactie Hij loopt verder perfect, geen problemen. Hij stotterd niet en houd niet in tijdens een rit. Misschien dat ie bij 't starten iets later aanspringt.
  11. Ik heb gisteren door een paar flinke modderpoelen gereden, doordat de luchtinlaat achter de koplampen zit heeft ie water in de filterbak gezogen. De filterbak heb ik hierna schoongemaakt, echter het lampje check engine ging na het straten weer branden. Motor uitgezet waarna het lampje uitbleef. Vanmorgen geen problemen, tot vanmiddag. Nu blijft het lampje branden na het straten, ook na het herstarten. De motor loopt goed en de meters geven geen afwijking aan. Heeft hier iemand ervaring mee!!??!! Gr Martijn
  12. Bedankt voor jullie info. Ik heb momenteel 265-50-15 eronder liggen, dat ziet echt niet uit met een 4 inch lift. Als ik die wissel voor bv de mudzilla 31 zal 't een wereld van verschil zijn.
  13. Wie heeft er ervaring met 33 banden op een Wrangler YJ 2.5 ho, gaat dit of zijn 31 banden maximaal. Dit ivm het vermogen van de motor??? Wie heeft er advies??
×
×
  • Nieuwe aanmaken...