Spring naar bijdragen

foebie

Forum member
  • Aantal bijdragen

    4
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    achterhoek

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    M38A1 MD
  • Bouwjaar
    1957

foebie's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Hallo. ik woon 15 km van je af aan de duitse grens. Wil je ff contact met me op nemen via mijn email lg.breustedt@chello.nl. Altijd makkelijk om wat dingen uit wisselen en te bespreken, Heb zelf een unifil nekaf uit 1957 groet louis
  2. Hallo. Mijn derde versnelling springt af en toe uit de versnelling. Als oorzaak heb ik zo een idee. Waar zou het aan kunnen liggen. Heb geen kromme schakelgafel bvd Louis
  3. Dank je. De olieniveau,s had ik dus al gecheckt en de conclusie ook eigenlijk al getrokken. Maar mijn hoofdvraag was eigenlijk of dit het zelfde probleem als bij de willy,s was om zodoende ook de zelfde oplossing te kunnen gebruiken. Zal binnen kort de bak er ff onderuit halen en dan gaan we van daar wel verder bvd Louis
  4. Hallo. Mijn versnellingsbak is behoorlijk beginnen te lekken. De olie hangt met druppels tegelijk aan het afdekplaat van het vliegwielhuis. Denk dat de viltenkeering erbij de priseas er uit ligt. Nu heb ik de olie niveau,s gecheckt van de versnellingsbak en de reductiebak. En blijkt dat de versnellingsbak redelijk opniveau is maar dat de reductiebak veel te laag staat. Nu weet ik dat er bij de willy,s een probleem is van olie die naar de versnellingsbak vloeit en niet weer terug stroomt naar de reductiebak, wat dan weer resulteert op lekagge bij de versnellingsbak. Kan dat ook bij een nekaf? Indien dit zo is zou de oplossing die bij de willy,s van toepassing ook hier soelaas bieden. Dus een terug vloei gaatje boren van versnellingsbak naar reductiebak. greetz louis
×
×
  • Nieuwe aanmaken...