Spring naar bijdragen

gonzales

Forum member
  • Aantal bijdragen

    22
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Grand Cherokee
  • Bouwjaar
    1998

gonzales's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Sensor is door een dealer (in Belgie) gewisseld. Dat is dus de reden van de iets hogere prijs van de sensor.
  2. 2 weken geleden een probleem gehad met een sterk schommelende oliedruk (zie verder op het forum) Het probleem was bij mij twee-ledig 1. het oliefilter was niet goed (meer). 2. De oliedruk sensor was stuk alles vervangen en alles weer ok. Een sensor is ongeveer 68 euro en is heel gemakkelijk te wisselen. Indien nodig heb ik nog een nieuwe sensor liggen die je kan overnemen Gonzales
  3. Sensor komt bij de dealer vandaan dus ik mag aannemen (dit is gevaarlijk) dat het de juiste is. Het enige wat overblijft is om de oude er weer in te zetten en kijken wat de meter dan doet. Of zijn er nog andere ideeen????
  4. Resumerend:kabel aangesloten op sensor, alleen contact maar ook motor draaiend, meter geeft maximale uitslag. kabel los van sensor,alleen contact maar ook motor draaiend, meter geeft maximale uitslag. Kabel aangesloten op massa,alleen contact maar ook motor draaiend, meter geeft geen uitslag. Indien contact uit is in alle omstandigheden geen enkele beweging in de meter.
  5. Olie + Oliefilter + sensor zijn vervangen. Het resultaat is triest!!! De meter geeft nu continue het maximale aan. Dit betekend volgens mij dat ergens een aardfout zit. Ik heb de stekker van de sensor losgehaald en de meter geeft nog steeds het maximale aan. Ik heb de draad bekelen van de sensor naar de kabelboom en daar is niets mis mee. Zijn er nog ideeen wat het nog meer kan zijn HELP
  6. Ik heb vergeten erbij te vermelden de schommelingen vinden plaats bij een constant toerental (2100 rpm) en dezelfde belasting (dus niet heivel op/af) En dat lijkt me niet echt normaal. Gonzales
  7. Tijdens het rijden van lange afstanden(>50km), geeft de oliedrukmeter een onrustig beeld. De meter gaat van 4 naar uitschieters naar 5.2. Dat de oliedruk minder wordt lijkt me logisch als er een olielekkage is maar dat de druk schommelingen omhoog gaan is mij vreemd. Met eerste idee is dat de oliedruksensor niet meer goed is maar heeft iemand nog andere ideeen. Het gaat om een GC uit 1995 met een 4.2ltr 6 cyl benzine motor Wie kan me helpen met ideeen en raad. Groeten, Gonzales
  8. Ok, zit weer vast zoals het hoort. Allemaal bedankt. Gonzales
  9. Slang zit vast op een nippel die zit op het links-boven kwadrant op het differentieel
  10. Sorry; 6mm is de doorsnee en de lengte van de slang is ongeveer 30 cm Gonzales
  11. Jeepers, Bij mijn grand cherokee (1995) hangt een slangetje (ongeveer 6 mm) aan het differentieel voor. Het slangetje zit vast op de bovenste helft van het differenteel. Zelf denk ik dat het een "overloop slangetje is maar zeker weten doe ik het niet. Maar volgens mij hoort het niet los te hangen. Wie kan mij helpen voordat ik mijn jeep in puin rijdt. Gonzales
  12. Er is inderdaad een nieuwe condensor en een nieuwe pomp ingezet. (ongeveer een jaar geleden) Kan dat hier mee te maken hebben???? GONZALES
  13. Truc mislukt. Ik ben bang dat ik met hangende pootjes naar een dealer moet. Ik weet geen andere opties meer.
  14. Luchtstroom gaat alleen naar de defrost openingen en naar de voeten. Maar ik krijg met geen mogenlijkheid de luchtstroom uit mijn dasboard (alleen een beetje lucht wat vermoedelijk langs een klep lekt, maar dit is te verwaarlozen.) Als ik lucht kies voor het dashboard gaat er extreem veel lucht naar de voeten Kies ik lucht voor de voeten blijft er ook lucht naar de voeten gaan Kies ik defrost gaat er lucht naar de defrost openingen en naar de voeten. GONZALES
×
×
  • Nieuwe aanmaken...