Spring naar bijdragen

roelgrooten

Forum member
  • Aantal bijdragen

    4
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over roelgrooten

  • Verjaardag 10/04/1984

roelgrooten's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Waardering in de gemeenschap

  1. aangezien ik de motor heb gewisseld heb ik zo goed als alles los gehad en weer vast gemaakt. kan ook niks vinden wat niet lijkt te kloppen. als de motor loopt en ik druk het ventiel op de fuelrail in komt daar wel benzine uit, maar niet heel erg hard. dus dan zou de brandstof druk wel het probleem kunnen zijn. weet iemand hoeveel druk daar moet staan, en hoe je dat kan meten? en is er iemand die weet of het normaal is dat de motor loopt als de stationar regel en tps niet zijn aangesloten?
  2. en die brandstof druk lijkt me goed, aangezien de motor eerst dus prima liep. heb de leidingen nagekenen, geen knikken o.i.d.
  3. de noodloop lijkt me aannemelijk, hoe kan ik de motor daaruit krijgen? ik heb ook de computer al verwisseld zonder resultaat of verandering. de motor die eruitkwam liep opzich niet slecht maar verbruikte erg veel olie.
  4. heren, ik heb hier een jeep waarvan ik de motor heb vervangen door hetzelfde type. (oude motor was op) gaat om een 4 liter 6 in lijn. multipoint injectie. na het wissellen van de motor voor de nieuwe, die ik heb horen lopen en prima liep, start hij gewoon en loopt stationar eerst even wat rommelig maar zodra hij een klein beetje warm is prima. het probleem is dat hij niet in toeren klimt zodra ik gas geef. hij lijkt wel te vervroegen wat hij geeft in de in en uitlaat wat klappen. het de tps al vervangen, fuel rail vervangen, injectoren, rotor, verdelerkap, bougies, kabels. alles zonder effect. wat ik ook vreemd vind is, als de motor loopt kan ik zonder dat er iets gebeurt de stekkers van de tps en de stationair regeling eraf halen. iemand een idee? groet roel
×
×
  • Nieuwe aanmaken...