Spring naar bijdragen

SanderWJ00

Forum member
  • Aantal bijdragen

    12
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over SanderWJ00

  • Verjaardag 17/08/1980

Contact Methods

  • MSN
    svlreclame@hotmail.com
  • Website URL
    http://www.svlreclame.nl

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

SanderWJ00's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Waardering in de gemeenschap

  1. ik heb de auto pas sinds augustus dus wanneer dat voor het laatst is gedaan zou ik echt niet weten. gekocht met 228.000 km op de teller en geen onderhoudsboekje erbij tijdens de proefrit reed de auto echt geweldig ik kon er niks aan vinden. dit startprobleem is pas sinds ik de injectoren eruit heb gehad. Hiervoor was het sleutel aantikken en lopen. Als de auto koud is start ie vrij snel. Maar is juist pas een probleem zodra hij iets warmer is. Enige wat ik los heb gehad zijn de injectoren, de bobines, bougies (vernieuwd) en de pluspool van de accu. Ook heb ik de accupool schoongemaakt zodat deze weer optimaal contact maakt. Ik heb op de zaak nog wel een paar gel accus staan. Ik zou even kunnen proberen wat er gebeurd als ik deze even bijzet met startkabels erop. Als de auto eenmaal loopt dan slaat ie ook niet af ofzo. Het is puur alleen dat slechte starten en naar mijn gevoel veel te rijk lopen omdat ie in de hogere toeren ook amper trekt. Als het starten even duurt dan ruik ik ook een benzine lucht.
  2. er zitten nu 8 nieuwe injectoren in maar het probleem is nog steeds hetzelfde, toen ze er net inzaten startte de auto echt perfect. 5x achter elkaar gestart en werkt prima. Maar als ik dan een stukje gereden heb. De auto laat staan en dan na 10 min weer start dan heeft ie weer moeite om aan te slaan. Ook tijdens het rijden zo rond de 100 km/u dan trekt ie niet meer. Loopt veel te rijk. Zou er misschien ergens een temperatuur sensor stuk kunnen zijn van de inlaat temperatuur of iets dergelijks?
  3. ik ga morgen toch 8 nieuwe injectoren bestellen, dan is dat maar weer nieuw... volgens mij zijn er gewoon 1 of meerdere versleten en sluiten ze niet meer goed.
  4. ze zijn alle 8 al ultrasoon gereinigd
  5. ik heb even geprobeerd 3 x mn contact aan te zetten en dan starten maar het probleem blijft hetzelfde. Ik heb meer het idee dat de auto juist teveel benzine krijgt met starten. Als hij eenmaal start ruik ik veel benzine.
  6. dat ga ik straks even proberen, zou misschien wel kunnen verklaren waarom mijn auto na een lange rit tijdens het rijden ging schommelen in toeren. Ik heb op ebay zitten kijken naar een walbro 255 liter/uur pomp. Deze heb ik ook in mijn Toyota zitten. Ik denk dat de dealer wel weer hoofdprijzen in gedachte heeft.
  7. geeft deze dan te weinig druk bij het starten? ik had bij de jeep garage ook nog gevraagd om een nieuw brandstof filter maar de man achter de balie zei tegen mij dat die waarschijnlijk in de tank zat en dat die eigenlijk nooit vervangen werd (snap ook niet waarom)
  8. ondertussen heb ik de injectoren ultrasoon laten reinigen, weer 8 nieuwe bougies erin als de auto eenmaal loopt lijkt er niks aan de hand maar als ik m na een aantal minuten weer wil starten dan heeft ie heel veel moeite met aanslaan pas bij de 2e of 3e keer lang doorstarten gaat de motor lopen. de stappenmotor en gasklephuis heb ik vanmiddag verwijderd en ook schoon gemaakt. de eerste keer starten na terug plaatsen van het gasklephuis startte de auto perfect. Na een stukje rijden kwam het probleem weer terug. Heeft iemand een idee of dit de stappenmotor kan zijn en hoe ik die eventueel kan testen of deze nog correct werkt. ik heb geen foutmeldingen
  9. met mijn GC 4,7 V8 uit 2000 heb ik de foutcode P0202 op internet heb ik opgezocht dat dit betekend dat er iets fout is met injector nummer 2 heeft iemand een schema welke injector nummer 2 is? ik kan het zo snel niet vinden op internet mocht er iemand nog een suggestie hebben wat het probleem nog meer zou kunnen zijn ipv een haperende injector dan hoor ik het graag mijn km stand is 230.000 km, ook las ik op internet dat bij hogere kmstanden de injectoren nog wel eens stuk willen gaan. Ik was van plan om injector 2 even te labelen en alle 8 de injectoren uit voorzorg maar te laten controleren. na ongeveer 50 minuten snelweg rijden begint de auto steeds meer te hikken en gaat het motorlampje branden. Ik heb de auto thuis laten brengen door een bergingsbedrijf. Een maand geleden heb ik dit probleem ook gehad, alleen toen was ik net thuis en heb ik een nacht de accupool eraf gehad uit voorzorg. (mede ook daarmee de eerste keer de foutmelding gewist) De laatste maand heb ik korte stukjes zonder problemen kunnen rijden. Het gaat juist fout op lange afstanden. Afgelopen zondag heb ik ook nog alle bougies vernieuwd. Vast dank voor jullie reakties.
  10. ik had er al eentje op MP gebeld die had niet de juiste computer voor de mijne. Ik heb net nog even gezocht en er eentje gevonden die het wel kan doen.
  11. ik heb in mijn WJ de tellerset veranderd van zwarte naar witte tellerplaten. Nu klopt de km stand niet omdat er een andere klokkenset in zit. Wie weet een adres in de buurt van rotterdam wie het aan kan passen naar de originele stand?
  12. SanderWJ00

    Even Voorstellen..

    Hallo allemaal, mijn naam is Sander. Ben 29 jaar oud en mijn beroep is het beletteren van auto's. Nadat ik al eerder 2 Jeep Cherokees had gehad, is het nu tijd voor mijn 3e Jeep Ditmaal een Grand Cherokee uit 2000, limited 4.7 V8 Enige aanpassing tot nu toe is dat ik 2 witte strepen op de motorkap heb gemaakt. De houten interieurdelen wil ik gaan wrappen met carbon folie. De wielen worden over een tijdje gewisseld voor zwarte velgen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...