Spring naar bijdragen

zertox

Forum member
  • Aantal bijdragen

    5
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over zertox

  • Verjaardag 11/10/1984

zertox's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Waardering in de gemeenschap

  1. Ik heb beslist om maar met procomp te gaan. Nu moet ik alleen nog zien welke banden ik wil en spatbordverbreders. Zijn 6" spatbordverbreders voldoende voor 11:12,5 banden? Wil natuurlijk niet tegengehouden worden omdat mijn loopvlak buiten de kasten steekt. Heeft er iemand ervaring met kumho banden? Andere optie is toyo Ik ga wel voor MT banden en niet voor AT. Dat heb ik nu ook.
  2. Zo'n skyjacker kit is idd wel goedkoop. Zeker 2dehands. Maar lees er niet veel positief over. Hoe vergelijkt deze met een Procomp 4" met ES3000 dempers? Edit: Heeft iemand misschien een lift in de aanbieding?
  3. Ziet er niet slecht uit. Is dat dan een goede set?
  4. Hey, ik ben dus nieuw hier maar heb al wat liggen zoeken op de forums maar ik kan niet vinden wat ik nodig heb. Ik heb nu een TJ Rubicon met 31" allroad banden. Ik wil graag men jeep verhogen zodat ik er 33" allroad banden onder kan leggen, de meeste raden een 4" lift aan. Dat zal het dan ook worden. Ik heb al op meerdere locaties gaan horen en de meesten vragen voor de lift kit +- 1400 euro. Dit is dan nog zonder de pitman arm maar wel met de andere benodigdheden. Is dit de prijs tegenwoordig? Ze noemen ook allemaal altijd dezelfde nadelen. Nu heb ik al enkele keren met andere jeeps meegereden die ongeveer dezelfde lift / banden hebben die ik zou willen en ik merk niet veel verschil met wat ik nu heb (stock). Acceleratie is misschien iets minder maar verwaarloosbaar. Op de autosnelweg is 120 rijden nu ook al niet aangenaam. Bochten moet ik sowieso al niet te hard pakken.. Willen jullie gewoon de muggenzifters afschrikken? Ik had hierover nog wel een vraag. Ze hebben me op voorhand al gewaarschuwd dat eenmaal je begint met een verhoging je meer en meer wil. Maar hoe zit het met de slijtage van alles wanneer je enkel de verhoging en 33" banden hebt? Is dat een groot verschil? Waar moet ik op letten? enz.. Allee veel blah blah voor het volgende te vragen (samengevat) - 1400 euro de prijs tegenwoordig voor een 4" verhoging? - hoe zit het met extra slijtage door verhoging? en waar moet ik op letten? - Alle nadelen. Wat hebben jullie ervaren? Verwijzingen naar andere topics ook welkom ..
  5. Ik heb meteen bij de aankoop van men jeep een lpg installatie laten onderbouwen. Vanaf het begin had ik het probleem dat hij stil viel na de overschakeling van benzine op lpg (na x aantal minuten). Dit valt niet altijd voor, maar meestal wel als hij langer als 12h stil staat. Daarna moet ik hem terug starten en in het oog houden wanneer hij overschakeld zodat ik dan even goed op de gas kan gaan staan, dan valt hij juist niet stil en daarna is het geen probleem. Hij is vorige week al binnen geweest omdat de lpg ontvanger (of zo iets) gebarsten was. Dit zorgde voor sputteren en rijden op lpg was haast niet mogelijk. Dat was deze woensdag gemaakt en alles ging weer vlot. Tot deze ochtend toen ik wou vertrekken. Na x aantal minuten viel hij weer stil met de overschakelingvan benzine op lpg... Aan wat zou dit kunnen liggen? Het is een Bigas systeem op een Wrangler TJ 4.0 motor.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...