Spring naar bijdragen

Manuel

Forum member
  • Aantal bijdragen

    32
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Manuel

  • Verjaardag 01/03/1969

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Manuel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Waardering in de gemeenschap

  1. Maarten, bedankt voor de aanwijzigingen. Koppeling is weer perfect!
  2. Raven super de wijze waarop je mij informeerd!!! Alleen mijn leiding gaat niet op deze wijze de bak in, op jouw tekening zie ik ook de bleeder zitten waarschijnlijk is dit zo op een ax15 bak. Ik straks eerst Ed's zijn info bekijken, aan de rechterkant heb ik nog niet gekeken, heel erg bedankt tot zover.
  3. Hoi Menno, bij gaat er maar één leiding de bak in waar geen ontluchtnippel aanzit, en das de leiding die van het potje naar beneden loopt. De leiding kan ik alleen maar losdraaien zo'n 5 cm voordat ie de bak in gaat.
  4. thanks Utah, ik ga kijken! mocht die daar niet lekken kan jij mij dan vertellen hoe ik ontluchten moet?
  5. eeeeeeeejjjj, das een goeie. koppeling is origineel. Kan jij mij concreet technisch ondersteunen?
  6. Ja dat heb ik gedaan, nergens lekkage ontdekt. Kan jij mij vertellen hoe ik ontluchten moet en waar de nippel zit?
  7. Hallo heb weer jullie hulp nodig. Sinds een week zit mijn koppeling vrij die onderin, ik constateerde dat het reservoir ook leeg was. Heb deze gevuld en vraag me nu af hoe ik eea kan ontluchten. Wanneer ik op de bak kijk vind ik alleen de leiding die loopt vanaf de cilinder naar de bak, een ontluchtingsnippel kan ik niet vinden. Wie kan mij advies geven hoe ik onluchten moet? Dank je.
  8. Zo het klusje is weer geklaard! Zeer eenvoudig kon ik de startmotor verwijderen, na het demonteren van de bedrading en het lossen van de twee torxbouten + shim kon ik de SM er zo tussen uit pakken. Geen deelplaat verwijderen alleen die twee bouten. Na het openen van het startrelais zag ik dat de plunjer lichtelijk was aangetast door corrosie, deze heb ik grondig gereinigd en daarna ingespoten met WD40. Ook het huis waarin de plunjer beweegt heb ik gereinigd en ingespoten. Daarna het huis van de SM gedemonteerd en gereinigd, gewoon met een katoenen doek. De dikke plus aansluiting van de accu naar de SM had corrosie, ik denk zelf dat dit één van de oorzaken is geweest waarom die 's ochtends moeite had de eerste omwentelingen te maken. Het reinigen van de plunjer in het startrelais is in mijn optiek de boosdoener geweest van het zo nu en dan haperen. BESTE JEEPERS HARTELIJK DANK VOOR AL JULLIE TIPS, IK HEB WEER EEN BOEL GELEERD:yes: Enne....starten doet ie weer als de beste, van het eerste moment van starten draait de SM als een tierelier!
  9. Dank je, ik heb ergens gelezen dat men problemen had met demonteren, de startmotor zou tegen de carterpan aankomen en er niet uit willen. Is er een volgorde van demontage?
  10. Jeepers, Zo nu en dan hapert mijn startmotor, wanneer ik een kleine tik erop geef doet ie het ook weer. Heeft iemand een idee wat de oorzaak kan zijn en hoe ik deze kan verhelpen? Is ie überhaupt eenvoudig te demonteren? Heb een 2.5 YJ van '91. Dank voor jullie tips alvast.
  11. heb jij die specs, wil graag weten hoe de verhoudingen onderling zijn vorens ik mijn bak ga vullen. Dank je.
  12. Yep, hierbij de link naar een site http://www.naxja.org/forum/showthread.php?t=935886 En deze waarin staat dat de 10w30 gebruikt kan worden in de ax5 of 15. http://www.savannajones.com/products/52250_90.htm
  13. Beste, ik lees op verschillende Amerikaanse sites dat Chrysler ipv Transmission Oil 75w90 nu Engine Oil 10w30 voorschrijft als versnellingsbakolie voor de AX5 en 15. Wie van jullie heeft hier ervaring mee? Dank voor jullie reactie alvast.
  14. Goedemorgen Jeepers, Graag jullie advies, ik ga mijn bestaande kleppendeksel vervangen maar wil eerst weten hoe ik zonder beschadigen van rubbers de PCV en die andere klep kan verwijderen. 2.5 YJ blok van 1991. Thanks!!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...