Spring naar bijdragen

GPJK07

Forum member
  • Aantal bijdragen

    8
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over GPJK07

  • Verjaardag 14/06/1959

GPJK07's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Waardering in de gemeenschap

  1. Het tanken is een probleem wat zich soms en wel en niet voor doet. Het ligt echt aan het tankstation: de druksnelheid van de aanvoer vd diesel. overigens hoor ik bij de dealer dat het een dieselprobleem is en zich niet voordoet bij benzineversies??
  2. Tja, de filmpjes tonen aan dat het wel kan....Inderdaad dan wel met 2 man! Het blijft echter een k-klus. Zelfs het aan de voorzijkanten de plastic strip loshalen is een crime! Goede nieuws (top! van de dealer Tenback) is dat zij er voor gezorgd hebben dat ik onder garantie een nieuwe softop heb gekregen ivm de scheuren in de kap (precies daar waar de kap zijn eerste vouw maakt, als je slechts het eeerste gedeelte open doet.) Afijn, zodadelijk gaat de hardtop er weer op met zin handige twee losse voorpanelen! Veel handiger, ook aan de achterzijde als je lading wilt meenemen...
  3. Heb je zelf ervaringen met de unlimited? Ik vind het een omslachtig systeem, m.i. is de 5-deurs versie een brug te ver voor de ontwerpers geweest.....
  4. Bedankt voor je reactie en de verwijzing naar de bruikbare links. Toch blijft, dat zelfs onder ideale omstandigheden de kap slechts met moeite aan beide zijden los komt en dat beschadigingen haast onvermijdbaar zijn. Heb je zlef ook een unlimited?
  5. Ik heb mijn eigen Jk onlangs voorzien van een moparbumper en warnlier. Is er wellicht iemand die interesse heeft in de kunstof-fabrieksbumper met verstralers van een jk unlimited sahara? Richtprijs is € 200,-
  6. ik heb mijn jk unl. succesvol verhoogd dmv verhogingset en bandenset van procom. banden op bestaande velgen geven geen problemen, misschien bij extreme uitslag wielen iets aanlopen. de delar zegt dat die uitslag te blokkeren is. spoorverbreders vind ik niet echt een optie en nodig.
  7. Ik heb met mijn jk Unl. 2.8 diesel precies dezelfde problemen, er is door de dealer al van alles geprobeerd. Wat mij wel opvalt dat het niet bij alle tankstations problemen geeft. M.i. is de snelheid van de instromende brandstof hierin belangrijk...
  8. Het geheel openen en sluiten van de softop van mijn jk unlimited is een echte worsteling met stangen en doek. Het lijkt nog niet echt doorontwikkeld allemaal. Ook onstaan scheuren (!) in de kap als je alleen de eerste helft opent. Hebben meer mensen hier problemen mee? (het tankengedoe is ook in mijn jk een verzoeking....)
×
×
  • Nieuwe aanmaken...