Spring naar bijdragen

C h r s t p h

Forum member
  • Aantal bijdragen

    160
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    CJ-7
  • Bouwjaar
    1979

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

C h r s t p h's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

11

Waardering in de gemeenschap

  1. Hallo, Om mijn Jeep terug naar originele toestand te brengen ben ik op zoek naar een AMC 401. De staat is niet van belang. Wil hem gerust laten reviseren. losse stukken of iets dergelijks zijn ook altijd welkom. Momenteel heb ik een AMC 360. heeft u iets (ook leest u dit enkele maanden/jaren later). Laat dan gerust iets weten via PM. Of via tenten@live .be alvast bedankt.
  2. Hey, Ik ben op zoek naar het mechanisme/hendel (systeem) om de 4x4 in te schakelen van een Wrangler 4.0L (AX15) Dus die op een NP231 + AX15 zat. Ik denk dat er eentje van een Cherokee 4.0L ook op past. Die van een 2.5L Wrangler/Cherokee past zeker niet. Die van een Peugeot bak of automaat ook niet... Wie kan mij helpen?
  3. Doe niet zo uit de hoogte en staaf u antwoord... kruisjes passen niet, lengte, ... ??? Ik heb onder mijn Jeep dezelfde kit met een CV as. Hierdoor vind ik het super belachelijk om mijn waar af te keuren. Denk gewoon de volgende keer na voor ge iets typt, hierdoor verlies ik een klant door u bange/onjuiste reactie. Hij kon een NP231 + SYE hebben voor 200
  4. Bij deze verkoop ik een goede NP231 tussenbak met een SYE (slip yoke eliminator) kit. Dit maakt dat de achter aandrijfas vast verbonden is. Ideaal als je je wrangler verhoogd hebt en de hoek van de aandrijflijn te groot is geworden. Dan schuift de standaard as bijna van de uitgaande as. Verder worden ook de trillingen fel verminderd omdat de connectie een dikke 10cm eerder is, de as langer wordt en de hoeken kleiner... Deze komt van een Jeep wrangler YJ 2.5L af. Voor de np231 + SYE vraag ik 200Euro Verder heb ik ook nog een goede telescopische aandrijfas met de kruismaat van een Wrangler. De as kan zelf op maat gemaakt worden (Deze is ruim lang genoeg) Als je deze er bij wil, komt het geheel op 250Euro Op te halen in Belgie-Limburg-As (dicht bij Genk en 20km van Weert en Maastricht) Na overleg evt. ook op te halen in Leuven (BE). Kan naar BE & NL verzonden worden voor 50euro extra Nog vragen? Bel of mail gerust!
  5. hey, zo technisch lijkt mij het niet... Het is gewoon even meten van as tot chassis balk... Ik heb ook een wrangler, die foto is inderdaad een CJ
  6. Hey, Een aantal jaren geleden heb ik een wrangler gekocht die al wat verhoogt was. Nu wil ik wat hoger gaan door een nieuwe liftkit (bladveren) aan te kopen. Graag had ik geweten welk verenpakket (in verhoging) er nu onder staat. Wil iemand (met een standaard jeep of gekend verenpakket) mij helpen door de afstand tussen de achteras en het chassis te meten? Dus van bovenkant as tot onderkant chassis balk. (mag van de achterste as zijn en/of ook voor) Alvast bedankt!!
  7. Ik heb er nog eentje liggen: http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/jeep-onderdelen/m725050749-veeeeel-jeep-cj-cj7-cj5-wrangler-yj-tj-onderdelen.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller bij marktplaats zoeken 725050749 in geven
  8. Hey, Ik ben nog op zoek naar de 4x4 hendel van een 4.0 wrangler. Ik wil die wel van je af kopen, hij past toch niet op de automaat... Laat maar wat weten!
  9. ik heb nog een goed setje bladveren en pompen... voor 500 mag het weg, anders blijft het er onder meer info: http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/jeep-onderdelen/m716533247-verhogingskit-voor-een-jeep-wrangler-yj.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
×
×
  • Nieuwe aanmaken...