Spring naar bijdragen

Zaagmans

Forum member
  • Aantal bijdragen

    3
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Jeep Informatie

  • Type Jeep
    Cherokee
  • Bouwjaar
    2004

Zaagmans's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Dank voor de reacties! De totale hoogte opmeten wordt lastig omdat het een high roof is ivm het kenteken. Wielen ga ik inderdaad even voor zoeken... Diverse mensen gesproken over de stoelen maar er schijnt onderling geen verschil in te zitten qua breedte en lengte van de zitting... ook niet met een Renegade of met elecrische verstelling (die hier overigens NIET op zit). Er is ook niks anders dat plug & play past... dat wordt dan dus hakken & breken.... zal er wel nooit van komen, vrees ik.... Het is wel grappig want normaal gesproken zijn onze hobby-auto's van Italiaanse makelij, voorzien van contactpuntjes en carburateurs... en dan zit je daar opeens met zo'n Cherokee en OBD2 adapators die op je telefoon aangeven dat de tankdop los zit... kuch.... het is even... ehm... "wennen" zeg maar... Hij staat trouwens intussen al bij de garage vanwege een storing in een (benzine)injector.... De andere tegenstelling met de gewoonlijk auto's is dat daar hele volksstammen altjd meteen roepen dat ie "een tandje naar beneden" moet... iets waar ik mij met hand en tand(je) tegen verzet... en "hier" gaat het allemaal over liftkits etc... en heb ik zelf zoiets van "mag wel wat lager gelegd worden.." :-D Ik neem aan dat er wel ergens informatie rondzwerft over welke OBD2 scanner de beste aanschaf is want dat is dus spul dat ik ECHT(nog) niet heb liggen....
  2. Grazie! Het is een Extreme Sports (JAWEL! ). Heb al even lopen zoeken wat dat nou betekent want de dealer berekende er in 2004 maar liefst
  3. Gegroet allen! Ik ben Jack en sinds afgelopen Donderdag is mijn vriendin in het gelukkige bezit van een 2004 3.7 met Prins G3 installatie. Vandaag de eerste wat langere rit gemaakt en na een uur die verrekte stoeltjes al naar een andere wereld gewenst.. Wat een hopeloze ondingen... Dus is eigenlijk de vraag of er bekende plug&play alternatieven zijn die meer comfort bieden, een langere en bredere zitting hebben, iets meer zijdelingse steun bieden en als allerbelangrijkste: die werken met de bestaande aansturing voor de gordelspanners? Is er een manier om de stuurbekrachtiging wat minder fanatiek z'n werk te laten doen? En als laatste rij ik zelf al een jaartje of 8 in een Landrover Discovery en hoewel die behoorlijk op leeftijd begint te komen, verbaas ik me nog steeds over het enorme aanbod aan performance upgrades... Niet zo zeer de vermogen verhogende gadgets maar wel zaken om ze strakker te laten sturen etc... Powerflex levert bv een vrij complete set aan "rubbers" maar voor de KJ kan ik niks fatsoenlijks vinden... Ja, standaard fuseekogels en dan de Mopar versie voor zwaar terreinwerk... Maar niks voor op straat... Kijk ik er overheen of is er werkelijk maar zo weinig te koop? Bij voorbaat dank voor alle antwoorden, moeite, tips & truuks! Gr. Jack
×
×
  • Nieuwe aanmaken...