Spring naar bijdragen

mobius

Forum member
  • Aantal bijdragen

    3
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

mobius's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Waardering in de gemeenschap

  1. Thanx 4 the advice, momenteel heb ik het nogal druk met men nieuwe job en de gezinsuitbreiding dus heb niet zoveel tijd om me nog eens goed te verdiepen in mijn rechten als koper. Deze week ben ik niet meer nat geworden in de wagen dus morgen ga ik er nog eens mee naar de carwash om hem te testen (zal wel weer hetzelfde liedje worden maar wil zeker spelen). Als ik dan bevestiging heb ga ik echt wel eens tijd moeten maken om de nodige instanties aan te spreken.. (waarschijnlijk ga ik dan al beginnnen met het lek laten vast te stellen door een officiele instantie) ..anders geef ik DC gelijk in hun praktijken en dat is het laatste wat ik wil! Thanx 4 de gegevens maar al mijn correspondentie is reeds met DaimlerChrysler Benelux gebeurd, hoger in Benelux kan ik niet meer..
  2. Over mijn dealer ben ik wel tevreden hoor, die doen hun uiterste best. De importeur daarintegen.. Heb vanaf de eerste keer contact opgenomen met DaimlerChrysler zelf om het probleem uit te leggen. Nooit koop ik nog een wagen van dit merk! De manier waarop men bij DaimlerChrysler reageerde tart alle verbeelding. Ze vonden dat ik geen reden had tot klagen, ook al was het na de 3de keer nog steeds niet hersteld. Toen ik vroeg om mijn garantie te verlengen (wagen had toen al meer bij de dealer gestaan als bij me thuis) en me van een gelijkwaardige vervangwagen te voorzien vonden ze dat ik geen recht op spreken had.. Vervolgens ben ik een procedure gestart via test aankoop en dan plots kwam men aan al mijn eisen tegemoed. Toen ik dus via de media ging waren mijn (volgens hun onmogelijke) eisen plots geen enkel probleem meer. Wanneer ik echter mijn wagen terug ging halen (heeft naar hoofdzetel in Brussel geweest) bleek echter dat men met mijn wagen meer dan 700 km heeft gereden en dat er blikschade aan was. De 700 km was volgens hun van een testrit?! Gewoon even met de lans over spuiten om te zien of er nog een lek is was blijkbaar niet genoeg?? Je begrijpt dat ik dus echt niet te spreken ben over de service van DaimlerChrysler.. Heb trouwens nog steeds geen antwoord gehad op de vraag wat men ondertussen nu van werk verricht heeft bij mijn wagen..
  3. Ongelooflijk maar waar, de nieuwe Grand Cherokee blijkt niet waterdicht te zijn. Bij een beetje regenval lekt het water binnen via de handvaten vanvoor naast het raam. Nu heeft de wagen voor het bewuste lek al 4 keer in herstelling geweest bij de dealer (heb in totaal al een dikke 3 maanden met een vervangwagen gereden). Enkele maanden heb ik nu droog gezeten echter gisteren was het weerom van dat, even door de carwash en het water stroomt weer binnen! Op de duitse forums blijkt dat vele Grand Cherokee's gezegend zijn met dit probleem. Iemand van jullie dezelfde nare ervaringen gehad? Zie het echt niet zitten om de wagen nogmaals naar de dealer te doen, als de wagen na 4 pogingen nog steeds niet hersteld is zal er ook nu niet veel verbetering in komen vrees ik. Begin nu toch wel gerechterlijke stappen in overweging te nemen.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...