-
Aantal bijdragen
30 -
Geregistreerd
-
Laatst bezocht
Over djeff
- Verjaardag 18/10/1977
Profile Information
-
Gender
Not Telling
Jeep Informatie
-
Type Jeep
CJ-7
-
Bouwjaar
1984
Recente profielbezoeken
Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.
djeff's Achievements
Newbie (1/14)
0
Waardering in de gemeenschap
-
Een goed bod op de hardtop wordt ook bekeken
-
omdat het mooi weer is , gooi ik nog een setje hele deuren erbij, was dit vergeten te noeteren..
-
Hardtop in goede staat te koop: 500 euro tx Djeff
-
Hij staat spijtig genoeg in mijn weg...en gebruik hem toch niet veel 400 euro ook nog zwarte New Yorker Bullbar: 50 euro (zijn wel wat krassen op) thx
-
gevonden op het amerikaans forum: 40 ampere zekering ertussen zou het moeten doen...
-
Hey , Ik heb de kabel gevonden, maar ik zou deze nu vervangen met een kabel met een zekering tussen, ik juist de amperage van deze zekering moeten weten? Thx alvast
-
Was mijn alternator terug aan het aansluiten , bleek dat de kabel tussen de alternator en de solenoid doorgebrandt was, dit was blijkbaar een veiligheid, nu heb ik die kabel vervangen, maar zou hier volgens schema terug een zekering (fusible link) tussen de kabel en de solenoid moeten steken, kan iemand me helpen met de amperage van deze zekering? Of waar kan ik zo'n "fusible link"" vinden? en hoeveel is hiervan de amperage? thx
-
problem solved! alternator effe binnengestoken , revisie op gedaan en lijk nieuw ...
-
hardware duster gezocht CJ7
-
verontschuldiging: is het stuurhuis dat ik zoek
-
stroomverlies ondertussen gevonden, radio trok batterij leeg ander prpbje: heb vandag kortsluitingske gemaakt denk ik, als de motor draaide had ik 14v an de batterij, na kortsluiting nog maar 12,5v , voltmeter in auto geeft ook maar 12,v aan........auto heeft wel veel stationair gedraaid en veel gestart enzo.. zou mijn alternator nu om zeep zijn? of is mn batterij wat leeggetrokken.... kan ik de alterantor testen?
-
weer effe een dummy kwestie: welke oliefilter op 4.2 , mag ik dat gewoon vragen bij de auto-onderdelenboer, of moet dat specifiek zijn?
-
wat is nu de beste oplossing, de pluspool of de minpool, zit nml met een stroomverlies waar ik al een tijdje meezit, sleutel is even een tussenoplossing tot iemand me helpt het probleem te zoeken.. alvast bedankt
-
dus is het normaal als de batterij afgekoppeld is dat hij blijft doordraaien? of is men alternator nr de haaien ? ben nt echt goed in de electrische boel,