rado Posted October 23, 2023 Report Posted October 23, 2023 Wie ervaart het ook wel eens dat de motor in stationair hoog loopt waarbij bij opnieuw starten ie weer goed loopt? Zal stationair motor wel zijn maar waarom? Quote
Masis Posted October 23, 2023 Report Posted October 23, 2023 Haperende/vieze IAC, vacuumlek, lambda sensor? Quote
rado Posted October 27, 2023 Author Report Posted October 27, 2023 Thnx! Ga het nakijken. kan denk ik ook lekke membraan zijn vd verdamper v mn lpg Quote
Jurjen Posted March 27, 2024 Report Posted March 27, 2024 Daar heb ik ooit ook een vraag over gesteld: dat het stationaire toerental meer richting de 1200 dan de juiste 800 gaat. Warm en koud. Ik heb de stappenmotor destijds al vervangen, de gas- en kickdown kabel gesteld maar helaas pindakaas....staat nog steeds strak op (bijna) 1200 rpm.....Betreft een 4.0l. Werkplaats daar heeft het ook niet verholpen. De lambda sonde zou misschien kunnen, is ook 24 jaar jong, maar hoe groot is die van invloed daarop? Of preventief toch maar vervangen? Auto heeft nog maar 250k gelo....gereden😇 Quote
Recommended Posts