Reset van de storing is bijna nooit voldoende, komt vroeg of laat altijd terug. Lamda's komen vaak voor op de 3,7 en 4,7. Gewoon de sensor die een fout geeft vervangen door een originele zoals het hoort, dan is het opgelost.
Connector van de TPS en IAC goed controleren. En sensoren, zeker de IAC, altijd origineel halen. Crown, Aliexpress etc is allemaal rommel en gegarandeerd dat je binnenkort zo niet direct alsnog een originele kunt gaan halen.
KJ's uit 2002 hebben een lager trekgewicht, dat komt door trommelremmen achter. 2003+ heeft schijfremmen gekregen en daarmee een veel hoger trekgewicht.
Is dit niks? Nette wagen en wat jaartjes nieuwer (facelift model) https://link.marktplaats.nl/m1924278124
https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2014/RCRIT-14V438-5061.pdf
Heb een keer bij een PT Cruiser gezien dat deze ook random foutmeldingen en lampjes aangaf, dat lag ook aan de ignition switch (zwarte kastje aan het uiteinde van de contactslot).
https://www.mopar.com/en-us/my-vehicle/recalls/search.html
Kijk hier even met je VIN, om te zien of er een recall open staat. Import zou niks uit moeten maken, maar kan wel zo zijn dat je daardoor niet bent geïnformeerd door de importeur in NL.
Precies hier had Chrysler een terugroepactie voor, oa voor de Grand Cherokee WK 2005-2011 en de Commander. Ik zou eerst even nakijken of dat al uitgevoerd is.