PimsCherokeeXJ Posted September 28, 2022 Report Posted September 28, 2022 Hello! Zijn er hier Cherokee bezitters die ervaring hebben met baby/kinderstoeltjes? Zo ja, welke? Over 5 maanden komt er bij ons een baby achter in de Cherokee dus ik dacht... laat ik nu alvast op onderzoek uit gaan! Dank alvast! Quote
Ab Posted September 28, 2022 Report Posted September 28, 2022 Te lang geleden voor onze eigen kinderen, maar voor onze kleinzoon wel 🙂 Eerst met de MaxiCosi, die kan ook voorin, daarna die van de Hema 0-25kg midden op de achterbank. Beide kunnen met de gordel goed vastgezet worden. Quote
jacobcoens Posted November 25, 2022 Report Posted November 25, 2022 Dag Pim, Ik heb een beugel gekocht die je achter de achterbank vastzet, waarmee je ISO bevestiging hebt voor allerlei kinderstoelen. Werkt perfect! https://www.amazon.nl/dp/B08YYK95LW/ref=pe_28126711_487805961_TE_item Deze is zo te zien niet meer verkrijgbaar maar er zijn veel soortgelijke producten te vinden. Succes! Quote
Recommended Posts