chevy Posted October 12, 2009 Report Posted October 12, 2009 Welke Jeepers sleutelen zelf aan hun Wrangler YJ en willen mij met aanwijzingen en een beetje hulp terzijde staan als ikzelf wat wil gaan doen aan de Jeep. Heb 2 linkerhanden maar wil zo dolgraag eens zelf dingen vervangen of repareren. Nu gaat dat niet omdat ik : 1) geen ruimte heb om zoiets te doen 2) niet de moed heb om iets te beginnen zonder dat daarbij deskundige hulp is.(ik wil wel eens in een overmoedige bui met zeer goede bedoelingen meer slopen dan repareren.):whistle: Met vriendelijke groet, Jan Quote
Petra Posted October 12, 2009 Report Posted October 12, 2009 Hoi Jan,Welkom op het forum.In Rijnsburg wonen geen forummers meer. Wij zijn ook verhuisd......Driver , Aad V. en Marcel79 wonen wel in de buurt.Voor een goede 4x4 garage gingen wij naar Ruud van Beelen/4x4Katwijk in 't Heen in Katwijk.Groetjes Petra Quote
chevy Posted October 12, 2009 Author Report Posted October 12, 2009 (edited) niet om te katten maar met Ruud van Beelen heb ik niet de beste ervaring. (nog positief uitgedrukt):no: Trouwens, kom jij oorspronkelijk uit Rijnsburg Petra of uit moedergemeente Katwijk ?? Edited October 12, 2009 by chevy Quote
Petra Posted October 12, 2009 Report Posted October 12, 2009 niet om te katten maar met Ruud van Beelen heb ik nietde beste ervaring. (nog positief uitgedrukt):no: Trouwens, kom jij oorspronkelijk uit Rijnsburg Petra of uit moedergemeente Katwijk ?? Wij zijn altijd heel goed geholpen bij Ruud van Beelen. Je kan je ook bij Gerrit Hogewoning in de Koestraat (t.o. de EKL)informeren, hij heeft de CJ's van Oscar opgeknapt en in onderhoud gehad. Ik kom uit Katwijk, maar vanaf 1990 in Rijnsburg gewoond. Quote
Marcel79 Posted October 13, 2009 Report Posted October 13, 2009 Jan, Wat betreft ruud denk ik al dat ik je begrijp. Ik laat grote dingen die ik zelf niet kan of waar een brug voor nodig is uitvoeren door Gerrit Hogewoning uit de koestraat in rijnsburg. En probeer zoveel mogelijk zelf te doen. Weet niet wat voor klussen je te doen hebt? Heb zelf alleen weinig tijd om te helpen met sleutelen. Heb namelijk een hobby waar nogal veel tijd in gaat zitten, werken. Groeten Marcel. Quote
chevy Posted October 13, 2009 Author Report Posted October 13, 2009 Het zijn zo van die kleine dingen bv. de ruitenwisser op de hardtop. Sproeit wel water maar wissen ho maar. Op Wheeler dealer is zoiets meestal een fluitje van een cent, maar ik kan niet eens de zekering vinden. (het zal m'n haarkleur wel zijn...........ondeugend blond ) Quote
Aad V. Posted October 13, 2009 Report Posted October 13, 2009 Als ik je kan helpen met raad en een beetje daad, wil ik je best assisteren. Lig zelf ook altijd onder en op dat stuk ellende te sleutelen. Doe het meeste zelf, maar kan niet alles. Als je een keer wat hebt, laat je het maar weten en mischien dat ik je kan helpen. Voor de rest, als er wat op de brug uitgevoerd moet worden laat ik dit altijd door Gerrit Hogewoning uitvoeren en wordt daar altijd zeer netjes en goed geholpen. Wat mij betreft een superadres voor reparatie en onderhoud. Quote
Ab Posted October 13, 2009 Report Posted October 13, 2009 Doe Dennis eens een PMetje waar hij sleutelt, ook een jeeper uit Rijnsburg. -klik- Quote
Driver Posted October 14, 2009 Report Posted October 14, 2009 toevallig die man die van mij op rockanje een slangetje geleend heb om zijn 4 wiel in te schakelen ? Ik doe het meeste zelf met mijn vader maar demontage van motor bak en tussenbak dat laat ik over aan 4x4 katwijk. Quote
Recommended Posts