Guest Ed4wd01 Posted January 9, 2004 Report Posted January 9, 2004 Kom met een witte Soes dus voeg me er wel gewoon achteraf bij..... Greetz Edwin
Utah Posted January 9, 2004 Report Posted January 9, 2004 Ik kom met een volvo v40. De Jeep krijg ik pas woensdag. Ik parkeer hem wel voor Kardol ofsow.
Menno Posted January 9, 2004 Report Posted January 9, 2004 zal ik me jeep ook maar thuis laten een beetje lullig om als enigste zon mooie jeep te parkeren als er alleen maar personen autotjes staan, kom ik wel met zon ouwe xc90
darkwolf Posted January 9, 2004 Report Posted January 9, 2004 heyheyhey!!!!! menno,geen paniek...ik kom ook gewoon met darkwolf dus je bent de enige niet...(vandaar de trui,sjaal en muts) komen er echt zo weinig met de jeep?
Guest Ed4wd01 Posted January 9, 2004 Report Posted January 9, 2004 Volgens de laatste berichtgeving hier thuis kom ik morgen ook met de Jeep dus..... misschien toch nog wat jeep's op de parkeerplaats in Tiel?????? Greetz en zie jullie morgen Edwin
XJos88 Posted January 9, 2004 Report Posted January 9, 2004 ook tot morgen! Zonder gele cherokee maar met een paarse toyotta..
DutchPowerCow Posted January 9, 2004 Report Posted January 9, 2004 Originally posted by Mav ©@Jan 9 2004, 01:01 Zien we jou ook om 12:00 bij de Mac? Ik ga mijn best doen om om een uur of 12 bij Mc D te zijn. Oh ja, ik kom onherkenbaar, dus als jullie je best doen om op te vallen vinden we elkaar wel (Ik lijk een beetje op mijn avatar )
DutchPowerCow Posted January 9, 2004 Report Posted January 9, 2004 Tot zo Als we nou afspreken in het rokers gedeelte wordt het zoeken al een stuk makkelijker
Mav Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 Psies........ maar staat daar ook een ballenbak?
DutchPowerCow Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 Kleine moeite voor een paar "handige jeepers" om die voor deze gelegenheid even te verplaatsen
Guest Ed4wd01 Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 Ach jongens om een groepje ongeregeld bij elkaar te zoeken in een Mac kan nooit zo'n groot probleem zijn........ Dus als jullie nou allemaal gewoon de Telegraaf meenemen zijn jullie allemaal herkenbaar..... tot straks edwin Komt niet naar de Mac maar wel met de jeep
Utah Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 Gewoon allemaal een happy-meal kopen en met Nemo spelen op tafel. Ik denk dat je dan wel opvalt. Tot zo.
Utah Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 Het was leuk om ook de persoon te ontmoeten die je via het forum wel al kende maar niet persoonlijk. Ook weer wat wijzer geworden deze middag. Ik heb veel informatie mogen ontvangen van de verschillende personen betreft de Jeep en de club. O.a. dat je TJ als Tee-jay uit moet spreken. Ook ben ik er achtergekomen waar Mav vanavond over droomt. Al met al een gezellig middagje Tiel.
Utah Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 Ennuh, Bumper wanneer schrijf jij weer een keer iets???
Guest Ed4wd01 Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 He Utah, gaan e nu op de versiertoer, je weet toch dat internet relaties geen lang leven beschoren zijn..... Maar vond het heel gezellig vanmiddag en bedankt voor de hoge opkomst. Greetz Edwin
droopy Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 hallo iedereen het was gezelig vanmidag al zeg ik het zelf en leerzaam groetjes albert
Mav Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 Yup was gezellig....... (wit én automaat.......... da' kan eg nie )
DutchPowerCow Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 Ja, het was leuk de mensen hier een keer te ontmoeten. Leuke tent ook, B&S, ik was er nog niet eerder geweest, maar ik ga er zeker vaker heen. Alleen jammer dat er geen ballenbak was bij Mc D
Kameel Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 Gezellige middag.....veel geleerd en zoals iemand daar opmerkte "vragen wekken vragen op": - Houdt het ooit op? - Stopt Edwin ook wel eens met praten? - Wit & automaat kan best, maar waarom altijd dat chroom? - Kunnen ze Tiel niet verhuizen naar zuidelijker streken? - Is er niemand die wil verlagen? Of durven ze dat niet te zeggen? - Waarom wil iedereen zijn Jeep altijd anders dan hij nu is? Erg leuk ook om de mensen van het Jeepforum te zien en te spreken...doen we nog es? O ja, Utah: Ennuh, Bumper wanneer schrijf jij weer een keer iets??? Ik zal haar zo meteen achter de pc zetten.
DutchPowerCow Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 en wat een uitzicht, onderweg van Mc D naar B&S
Bumper Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 Waarom ik zo weinig zeg op het forum???? Nou kijk... ik kan vele smoesjes verzinnen, maar om eerlijk te zijn..... Ik ben een beetje verlegen En ook ik vond het in iedergeval heel leuk om een aantal van jullie te ontmoeten en jullie ervaringen in het jeep-gebeuren aan te horen. Heel leerzaam voor een newbee. Tot de volgende keer in de ballenbak! en Utah... ik heb een nieuw voornemen gemaakt (als het nog kan op de 10de van het nieuwe jaar): Meer onzin verkopen op dit forum
Menno Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 nou ik mocht het niet meemaken lag met een zware kater op bed (klein feesie gehad)
Mav Posted January 10, 2004 Report Posted January 10, 2004 Originally posted by Bumper@Jan 10 2004, 21:56 en Utah... ik heb een nieuw voornemen gemaakt (als het nog kan op de 10de van het nieuwe jaar): Meer onzin verkopen op dit forum Mocht het hier niet lukken weet ik nog wel een ander forumpje voor je
Recommended Posts