Kameel Posted December 29, 2003 Report Posted December 29, 2003 Vast wel, als ie 'm om de hoek (uit het zicht) parkeert?
willem Posted December 29, 2003 Report Posted December 29, 2003 ik heb nog een paar dagen om hem over te halen om in mijn jeep te gaan zitten(alstie durft)
Mav Posted December 30, 2003 Report Posted December 30, 2003 Zoals het er nu naar uitziet moet ik de 10e werken.......... Maar ga uiteraard m'n uiterste best doen om vrij te regelen
Utah Posted December 31, 2003 Report Posted December 31, 2003 Ik probeer er ook bij te zijn. Maaruh waar gaan we dat bakkie doen?
Kameel Posted January 5, 2004 Report Posted January 5, 2004 Geen idee...v/d Valk en een Mac, ff de minst ongezellige kiezen?
Mav Posted January 5, 2004 Report Posted January 5, 2004 Ik ben vrij....... Dus aanwezig, (ook bij het bakkie )
Mav Posted January 5, 2004 Report Posted January 5, 2004 't is iig de meest ongezellige van de 2................... toch?
Kameel Posted January 6, 2004 Report Posted January 6, 2004 Geen idee...allebei 13-in-een-dozijn-vreetschuur-zalen...maar bij Valk krijg je de koffie in een kopje.
Utah Posted January 6, 2004 Report Posted January 6, 2004 Maar bij van de Valk durf ik niet te parkeren. Ze hebben daar hele vreemde parkeerplaatsen.
Mav Posted January 6, 2004 Report Posted January 6, 2004 Ach zolang je em op het dak zet kun jij altijd weg
Utah Posted January 6, 2004 Report Posted January 6, 2004 Maaruh waar wordt dat bakkie nou gedronken? Zeg het maar. Jeep is Amerikaans. McD. ook. Aangezien ik me wel een beetje kan vinden in de American Life Style zou een burgertje erbij ook wel lekker zijn. Of gaan we voor het appelgebak van v/d Valk? Doe ik die burger wel op de terug weg. Zeg het maar? Maar wel voor zaterdag aub.
Mav Posted January 6, 2004 Report Posted January 6, 2004 Maakt mij niet uit, zolang ze maar koffie hebben en je er nog mag roken
Guest Ed4wd01 Posted January 6, 2004 Report Posted January 6, 2004 He heb daar eens even rond gekeken maar hier volgt een nieuwe routebeschrijving warbij je een helemaal in Amerikaanse Sferen opgetrokken eetcafetje passeert misschien is dat dan een goed alternatief..... Let op afslag 33 enzo blijft staan maar dan VOOR de ATLAS Kranen bij het verkeerslicht REchtsaf, EERSTE weg links en dan rijd je erzo tegen aan het is bij die Caravanboer aan de voorkant naar binnen. Als je daar weg gaat ga je linksaf gezien als je naar buiten komt Alsmaar de weg blijven volgen en dan zie je vanzelf B&S aan de linkerkant. Greetz Edwin Komt geen koffie drinken maar is er wel
Kameel Posted January 6, 2004 Report Posted January 6, 2004 Als je daar weg gaat ga je linksaf gezien als je naar buiten komt Alsmaar de weg blijven volgen en dan zie je vanzelf B&S aan de linkerkant. Ik mis een paar punten en komma's...maar ik kom er wel uit. Ik ga voor 'Edwins Keuze' (die houden we er in..nieuw forum: "Edwins Keuze" ).
darkwolf Posted January 7, 2004 Report Posted January 7, 2004 en toch wil ik naar de mac.....v/d valk heeft geen ballenbak...
Mav Posted January 7, 2004 Report Posted January 7, 2004 Originally posted by Kameel@Jan 7 2004, 00:17 Ik mis een paar punten en komma's...maar ik kom er wel uit. Ik ga voor 'Edwins Keuze' (die houden we er in..nieuw forum: "Edwins Keuze" ). 'k vind het wel iets voor een column op de nieuwe site........ "Edwins Keuze...."
Kameel Posted January 7, 2004 Report Posted January 7, 2004 Originally posted by darkwolf@Jan 7 2004, 00:31 en toch wil ik naar de mac.....v/d valk heeft geen ballenbak... Ok dan...Mac it is? Vanaf een uur of 12? Ik heb een witte roos in mijn rechter-binnenzak.
darkwolf Posted January 7, 2004 Report Posted January 7, 2004 great!!! ik zorg dat ik er ook om 12:00 ben...ik ben herkenbaar aan mijn dikke jas,sjaal en muts....
Guest Ed4wd01 Posted January 7, 2004 Report Posted January 7, 2004 ...ik ben herkenbaar aan mijn dikke jas,sjaal en muts.... Dacht dat je met de Jeep kwam maar lijkt erop dat het een motor is.... Greetz Edwin
Mav Posted January 7, 2004 Report Posted January 7, 2004 LoL........ Mij kun je herkennen als je die kameel in de mac ziet staan. Zit ik vast wel in de buurt
Bumper Posted January 8, 2004 Report Posted January 8, 2004 En we zitten vlakbij de ballenbak (of erin). Tot zaterdag!
DutchPowerCow Posted January 8, 2004 Report Posted January 8, 2004 Als het een beetje meezit kom ik ook wel even kijken. Het lijkt me (als kersverse Jeeper) wel leuk om eens wat lotgenoten te ontmoeten. Helaas kom ik wel met m'n ouwe rooie Seatje, want mijn XJ moet nog gekeurd worden. Ik parkeer hem wel eerbiedig ergens buiten Tiel (Of men moet het leuk vinden om op een technische middag mijn jeep even door de APK te halen )
Mav Posted January 9, 2004 Report Posted January 9, 2004 Och DPC ik kom met m'n rooie toyotaatje dus geneer je niet.... Zien we jou ook om 12:00 bij de Mac?
Recommended Posts