Kameel Posted December 10, 2003 Report Posted December 10, 2003 Jagermeister, Oliebollen, en warme chocolademelk meenemen......... hmmm....lekkah. Heb nu al zin in de feestdagen.
ligteringen Posted December 11, 2003 Report Posted December 11, 2003 Ja wij komen ook met de allermooiste rode jeep die er is!!!! Ra ra wie ben ik???
Guest Ed4wd01 Posted December 11, 2003 Report Posted December 11, 2003 iemand die niet meer bang is voor vieze voeten nu die EINDELIJK wat hoger zit Alleen als moeders de vrouw rijdt gaat het wel eens fout, want dat dames team en uitstappen als we vast zitten........dat zit er nog niet bij he?????? Greetz Edwin die pas laat in de middag komt
Guest Ed4wd01 Posted December 11, 2003 Report Posted December 11, 2003 Oh Jee net het weerbericht bekeken voor Zaterdag......Veel zonneschijn in vloeibare vorm en afkoeling in de vorm van wind.....kan wel eens heel leuk worden daar in Heerde Vooral daar bij de warme koffie en chocomelk..... Zie jullie daar 's middags veel plezier alvast in de ochtend Greetz Edwin
Hurby Posted December 11, 2003 Report Posted December 11, 2003 is er niks in de buurt van roermond al dat gereis met die zuipscheut.
Guest Ed4wd01 Posted December 11, 2003 Report Posted December 11, 2003 Ja zo de baas is zo is zijn Jeep Of is het stiekem andersom Greetz Edwin Ps Drie ker Belgie en een keer Luxemburg in het programma lig je toch mooi vier keer een kleine 100 kilometer voor op mij.
Kameel Posted December 11, 2003 Report Posted December 11, 2003 Ben er ook smiddags pas, maar geen idee hoe laat. Dus ik kom gewoon ff kijken en een bakkie pakken.
Guest Ed4wd01 Posted December 12, 2003 Report Posted December 12, 2003 He hallo allemaal, ben er zelf om plus minus drie uur (moet tot twee uur werken en dan en uurtje rijden) kom ook alleen lachen en een bakkie doen daar het Jeepie thuis blijft. Dus zie jullie morgen, Greetz Edwin
Kameel Posted December 12, 2003 Report Posted December 12, 2003 Originally posted by Ed4wd01@Dec 12 2003, 18:34 He hallo allemaal, ben er zelf om plus minus drie uur (moet tot twee uur werken en dan en uurtje rijden) kom ook alleen lachen en een bakkie doen daar het Jeepie thuis blijft. Dus zie jullie morgen, Greetz Edwin Is prima...neem Mav ook mee. Hopelijk hebben ze een kantine met een dak....weerbericht voorspeld veel vocht.
Guest Ed4wd01 Posted December 12, 2003 Report Posted December 12, 2003 He kameel en Mav, Kom net bij Ruud vandaan en naar hetschijnt is DAT in iedergeval goed verzorgt, ben te herkennen aan een zwarte leren hoed, dus zie jullie morgen(shit Vandaag)....en de eerste is voor jullie. Edwin
Mav Posted December 13, 2003 Report Posted December 13, 2003 Zo Kameel gaat hier zometeen aankomen........... 's ff kijken of hij per ongeluk al "Jeepforum.nl" T-Shirts heeft laten drukken Natuurlijk wel ff flink reclame maken daar in Heerde....... Voor de mensen die gaan komen, tot straks
XJos88 Posted December 13, 2003 Report Posted December 13, 2003 Haha.. ik ga ook maar eens die kant op. Zonder geel mormel, want die is - behalve niet APK-gekeurd - hoogst illegaal op de openbare weg momenteel omdat ie niet meer aan de grijs-kenteken wet voldoet. (en geloof me, DAAR wil je geen boete voor krijgen!)
Mav Posted December 13, 2003 Report Posted December 13, 2003 Kort samengevat...... - 't was nat - 't was gezellig - 't was ook nat - paar forummers gezien en wat andere JCN'ers - paar leuke acties gezien - oh ja en had ik al verteld dat het nat was?
Guest Ed4wd01 Posted December 13, 2003 Report Posted December 13, 2003 Nergens geen last van gehad........ Kwam droog en schoon daar ging net zo weg daar (wel met en omweg via Kampen0 mar wat ik gehoord heb is het een leuke dag geweest. Greetz Edwin
Bumper Posted December 14, 2003 Report Posted December 14, 2003 En ik heb nog een paar nuttige tips meegekregen ook We gaan sparen voor een lier... die heb je dus echt nodig als je gaat modderrijden zolang blijven we toch maar mooi-weer-rijders...... En ik word niet alleen bijrijder, want die moet poetsen heb ik gehoord..... Dus Kameel schuif eens op! Groetjes en tot de volgende meeting! Bumper
MugZy Posted December 14, 2003 Report Posted December 14, 2003 Originally posted by Bumper@Dec 14 2003, 12:46 En ik heb nog een paar nuttige tips meegekregen ook We gaan sparen voor een lier... die heb je dus echt nodig als je gaat modderrijden zolang blijven we toch maar mooi-weer-rijders...... En ik word niet alleen bijrijder, want die moet poetsen heb ik gehoord..... Dus Kameel schuif eens op! Groetjes en tot de volgende meeting! Bumper een lier voor de modder??? wacht maar tot je off-chamber gaat rijden op de steentjes van de ardennen, of de zongebakken leem van scalyn.....daar wil je echt niet aan beginnen zonder dat 1:2 van de voertuigen temminste een 8000 pont erop heeft staan ik weet niet hoe het met de rest van jullie zit, maar modder rijden spreekt mij niet echt aan, als dat wel was had ik een sami gekocht: veel goedkoper in onderdelen.
Guest Ed4wd01 Posted December 14, 2003 Report Posted December 14, 2003 Weet je wat het is met in nederland rijden.......het is eigenlijk altijd of modder of klei of zand dus als je al off road wil in dit natte landje zit je al gauw in de modder En inderdaad een lier is dan wel ens makkelijker (zie ook ikga off roaden neem mee) Greetz Edwin Zelf gelukkig al een liertje voorop
pjotr9 Posted December 14, 2003 Report Posted December 14, 2003 ik vond het een geweldige dag, veel geleert. Vandaag 3 uur nodig gehad om mijn wrangler weer beetje blubberloos te krijgen, zowel in als exterieur. In iedergeval mijn jeep moet omhoog, er moeten terrein banden onder, een sper lijkt me geen overbodige luxe, een sleeplint die je nieuw uit de verpakking moet halen, hoort er bij, en een lier. Nou binnen kort maar eens naar tiel om het benodigde aan te schaffen, op de volgende meeting kom ik jullie lostrekken . Ben rond 14.30 naar huis gegaan want ik liep overal vast. ps heeft er iemand nog foto's ergens online staan van dit event???? thanxs voor de toffe dag, en iedereen bedankt voor het loslieren P
Guest Ed4wd01 Posted December 14, 2003 Report Posted December 14, 2003 He pjotr, Als je nu eens twee dingen kombineert...... je komt naar het volgende evenement.....he dat is al in Tiel...wat een toeval komt toch leuk uit een ritje twee dingen Greetz Edwin
Kameel Posted December 14, 2003 Report Posted December 14, 2003 ik weet niet hoe het met de rest van jullie zit, maar modder rijden spreekt mij niet echt aan Ben ook niet echt een liefhebber van modder, hoewel je er in NL niet omheen kunt. (je moet er doorheen ) Jammer dat we dat hebben gemist pjotr9...we hadden namelijk een camera mee. Maar ja, de koffie bij Mav thuis smaakte best.
pjotr9 Posted December 14, 2003 Report Posted December 14, 2003 ooh wel leuk om ff wat foto's te zien van deze dag, ga je ze ergens online zetten??????
Kameel Posted December 14, 2003 Report Posted December 14, 2003 Originally posted by pjotr9@Dec 14 2003, 19:02 ooh wel leuk om ff wat foto's te zien van deze dag, ga je ze ergens online zetten?????? Hmm...helaas hebben wij een zéér gevoelige camera wat vocht betreft. Dus sry: no pics...
pjotr9 Posted December 15, 2003 Report Posted December 15, 2003 oooh gossie en doet de fohn het ook niet meer?????? Wel balen zeg, hoop dat tie niet kapot is. Maar ik ga al de 23 ste naar tiel, heb je wel zien rijden met je sahara, we hebben elkaar niet gesproken, komt de volgende keer wel, hoop ik, dan zal ik mijn vatervaste camera meenemen P
Guest Ed4wd01 Posted December 15, 2003 Report Posted December 15, 2003 Heren en Dames natuurlijk, Denk dat we ons hier wer lang genoeg vermaakt hebben en dit onderwerp moeten sluiten......(Mav of Kameel weet niet wie van de twee zich geroepen voelt) en dat we verder moeten gaan met het onderwerp Tiel (is het volgende evenement) en zien dat we daar weer zo'n leuk onderwerp van maken. Greetz en bedankt voor al jullie reakties Edwin
Recommended Posts