Spring naar bijdragen

Verhogen met veren? Wat moet ik aanpassen?


Recommended Posts

Het geval is:

Onze Cj5 is 2inch body gelift... in combi van een add a leaf van een cm of 2!

Heb hele mooie supertrapp headers als uitlaatsysteem. Die alleen bevestigd zijn aan het motorblok. (spruitstuk en demper in één!)

Als m'n neus omlaag drukt en ik ga een bocht in... lopen m'n 33ers banden tegen het spruitstuk. Maar alleen bij wat extremer bochtenwerk!

Aangezien m'n verenpakket zo stug als een plank is... wil ik wat soepeler en hoger tegelijk. Om twee problemen tegelijk op te lossen!

M'n vraag is wat ik nog meer moet aanpassen om de hoogte in te gaan met zo'n complete set van bijv. BlackDiamond?

Aangezien m'n handremkabel nu al superstrak gespannen staan kan ik echt niet hoger daarmee! Moet ik m'n remleidingen ook nog eens verlengen of geeft dit geen problemen?

Wie heeft hier ervaring mee????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb zelf niets aan mijn handrem kabel hoeven doen.

Remslangen zijn bij mij wel verlengt.

Qua uitlaat zou ik het niet weten heb daar geen ervaringen mee.

Verder zit alles in een set bij BDS; veren,shocks,spacers om je bak te laten zakken,pittmanarm,nieuwe u-bolts,sets zijn echt compleet !!

Tevens is de BDS een zeer goed systeem dat soepel veert en zeer veel flex geeft.

Heb het er zelf onder gehad maar vervangen omdat het niet geschikt was voor het extra gewicht op mijn auto ( 2x lier, rolkooi, bepantsering, etc. ) maar voor jou is het echt een super kit !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...