Spring naar bijdragen

verhoogd , maar problemen.....wie weet een oplossing of komt dit bekend voor ??


Recommended Posts

Jeeped en ik zijn lekker bezig geweest en de TJ is dus lekker van de grond gekomen:) , zoals bekend van het vorige topic is de wagen van Jan jeep ook op dezelfde wijze verhoogd en heeft hij geen roblemen. Nu hebben we bij mij echter het probleem dat bij het optrekken in de 1e versnelling de bak een paar klappen/tikken geeft ( versnellingspook gaat van links naar rechts en je hoort wat klapperen als er gang in komt...)

:) . We hebben de achterzijde al weer een inch verlaagd zodat de trackbar weer goed staat en de bak wat meer in lijn:whistle: , de schokbrekers vervangen door langere exemplaren en zelfs de versnellingsbak verlaagd. Dit alles heeft nog niet als resultaat dat de rammel weg is. Laat ik de wagen rollen in de eerste versnelling dan doet hij het niet (of zo goed als niet). Halen we de achterste aandrijfas los en rijden we in 4wd dan is het probleem weg., we denken nog aan de koppeling............ Is er iemand die weet wat we nog moeten doen om dit in orde te krijgen :frusty: ??

We zullen zelf ook doorzoeken maar wie weet is er iemand die hetzelfde probleem heeft gehad.

De verhoging bestaat uit spacers van 1 en 2 inch. Achter zit nu nog 2 inch ,voor 3 inch. ( dit komt ook mooi uit vanwege het gewicht van de lierbumper voor, nu staat hij weer recht.:B ..)

Thanks namens ed en ad ( kunnen ze tenminste weer slapen...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel heb je de versnellingsbak verlaagd? Heb je een hand of automaat bak? De automaatbak schijnt sneller last te hebben van een verhoging, doordat de aandrijfas korter is en dus een scherpere hoek maakt.

Ik heb 2"spacers een de bak ongv. 2 cm velaagd, dat gaat goed maar er ligt nog een 1,5" verlagings kit te wachten. Ik hoop hiermee ook de (trilling brom) die ik rond de 70km nog heb weg te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoeveel heb je de versnellingsbak verlaagd? Heb je een hand of automaat bak? De automaatbak schijnt sneller last te hebben van een verhoging, doordat de aandrijfas korter is en dus een scherpere hoek maakt.

Ik heb 2"spacers een de bak ongv. 2 cm velaagd, dat gaat goed maar er ligt nog een 1,5" verlagings kit te wachten. Ik hoop hiermee ook de (trilling brom) die ik rond de 70km nog heb weg te werken.

Ik heb de bak weer op de oude plaats zitten en het is niet erger geworden,..misschien moet ik even op zoek naar lange bouten om hem eens extreem te kunnen laten zakken, wie weet is het dan weg ?

Het is een handbak.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik zou het in de hoeken zoeken van de aandrijflijn.

verstelbare upper Ca's, en hoe zijn de kruisjes? kruisjes draaien nu in iets andere hoek dan ze gewend waren?

/me roept ook maar weer wat

Kan het wel zo zijn dat je de "klappen" dan voor je idee voor bij de versnellingsbak hoort ( en de versnellingspook wat van links naar rechts klappert )?

Heb het idee dat het wat wringt.., en de kruisjes lijken in orde....:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Nieuwe aanmaken...